2008. október 31., péntek

Mindig megfogadom, hogy nem szólok semmit, mert többnyire rosszul sül el, most megint így jártam evvel a francos lámpával. Én nem magyarázgatom senkinek, hogy ha Kyga nekem azt mondja, hogy ezt a lámpát vegyem, mert ez a jó akkor én ezt veszem. Soha semmi olyat még nem ajánlott, ami felesleges luxuscikk lett volna, de ami kell a madár egészségéhez, az kell.Egész egyszerűen azt mondta, hogy élhet egy madár 10 évig is lámpa nélkül, lámpával meg 30 évig. Én sem mondom, hogy olcsó, én például ezt kértem a szülinapomra, semmi mást. Mert nekem az az öröm, ha ők jól érzik magukat, egészségeseg és mivel télleg sok pénzt költök gyümölcsökre és zöldségekre, legalább legyen neki értelme!!!! Kyga sokszor megfed érte, hogy túlzásba viszem, de mit csináljak, én ilyen hülye vagyok. Csak teljes erőbedobással tudok dolgokat csinálni!!! Kell a lelkiismeretemnek, hogy tudjam, megteszek mindent a jólétükért.
Ha nem tudnám ezt nekik biztosítani, akkor nem élnének velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése