2008. november 4., kedd

Hát megint beteg lettem. Újra megfázhattam valahol, tudja fene, de az biztos, hogy totál náthás vagyok.Pesze a tollas ördögök egyfolytában rajtam mászkálnának, hiába mondom, hogy tirhuljanak odébb, csak tapadnak!!!!:-))) Bár valószínúleg csak megfázva vagyok. A hétvége megint elszaladt, mint mindig. Viszont történtek pozitiv dolgok, egyre többször lógnak rajtam mindhárman egyszerre, minden nagyobb hirig nélkül.Szóval ezt az álmodozószemű kisangyalt sem kell félteni, ha teheti ő pont úgy lök egyet Csibészkén, mint Csib rajta!!!:-DD
Aztán hétvégén történt a mosókonyhában a fregolimászás, amit a fórumon is megírtam.
Sámson állandóan a sapisokat lesi és próbálja utánozni őket, mint a kismajom. Ezért is akart felmászni a fregolikötélen, mert Csibiék ott szoktak randalírozni fel és alá. Csak ugye szegíííny kismadaram megijedt a "rettenetes" magasságtól, ahová került. Szerintem Csibiék úgy sacc/kb szétröhögték magukat, ahogyan leszedtem a kötélről. Meg biztos cikizték is papesznyelven csak én nem értettem.
Tegnap késöbben értem, már nem volt nagy játszás, inkább gyorsan elettem a kicsiket alunni, Sámi még üldögélhetett rajtam egy kicsit. Annnyira aranyos, lehajol a vállamról, belenéz a szemembe és egyszer csak elmondja, hogy "Bááááá!" ez a szókincse jelenleg illetve a "kot" megjegyzést is használgatja. Lövésem sincs, hogy mit akar vele, de tüneményes ahogyan mondja. Ha azt gondolja, hogy senki nem látja, akkor órákig képes a kalitban karattyolni-kvartyogni-kotolni-nyekeregni-nyikorogni. De olyan kis rafkós, ha közelebb megyek a kamerával, hogy felvegyem, azonnal abbahagyja. Kb. ugyanígy nem tudom Zizi szövegelését sem felvenni. Mikor szépen elkezdi mondani, hogy "Csibi" és meghallom, már ugrok is, de abban a pillanatban rámnéz és kész, onnan kukacsend!!!!:-)))
Ma korán megyek, a tegnapihoz képest azért már javultam valamicskét, úgyhogy kiveszem mind a hármat, aztán hajrá, egy kis játék!!!
Még a szülnapomat sem nagyon ünnepeltük meg, tegnap csak sebesen lefeküdtem, olyan kutyául voltam. Sokan köszöntöttek és megmondom őszintén, nagyon jól esett, nemcsak a fórumról, hanem még a Facebookról és az iwiw-ről is kaptam üdvözlőt!! Egészen meg is illetődtem, olyan jó érzés, ha ennyien kedvelik az embert. Kyga jutott eszembe, most már régóta nem írt a fórumra, mert nagyon beteg. Aztán vagy egy hónpja valahogyan nekidurálta magát és feltett egy rövid beírást. Hát mindenki, aki ismeri, annyira örült, mindenki írt neki egy kedves mondatot. És ő otthon elsírta magát, annyira jól esett neki, hogy ennyien örülnek neki!!!!!!!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése