2008. november 5., szerda

Még az este is nagyon kutyán voltam. Nem is igen néztem fel sehová, csak üldigéltem, a nyakamba a 3 gengszterrel és próbáltm jobb kedvre deríteni magamat. Aztán csak lementünk a garázsba, Sáminak kellett sódert felhozni a kalit aljába. Kiraktam a reggeli zöldségeket is (hogy ne legyenek vad hidegek a hűtőből) aztán a hogyan a kukorica levelét leszedtem, Sámi tőle szokatlan sebességgel kezdett lemászni a karomon. Először azt hittem, csak a kukoricát akarja megkóstolni, de nem, egyenesen rávetette magát a hajára. A vékony, finom kis szálakat a perc töredéke alatt tömte be a csörébe és elégedetten összerágta, mint egy motolla, olyan gyorsan és hozá valami "nyanyamnyam" féle hangot adott ki. Aztán valahogyan, hogy ne legyen olyan nagy a csend elkezdtem fütyörészni. Hát teljesen megdöbbenve, egészen előrehajolva, hogy jól lássa az arcomat, kinyújtott nyakkal fiygelte, hogy honnan is jön ez a hang és kié.
Csibiéket 8 körül tettem el, de még volt egy kis dolgom a konyhában. Csib valszeg hallotta, hogy matatok, vagdostam a reggeli zöldség mixet nekik(sütőtök, paprika, alma, saláta) és ahogyan a deszkán dolgoztam, hát az elég hangos volt. Elkezdett hívni, egyre erőteljesebben!!! Bementünk hát, már ki is nyitotta az ajtót, kinn ült a kis tálcán, hű csatlósa meg az ajtólukból leste, hogy mi a pálya, érdemes-e kimenni vagy maradjon inkább. Csak nézett a kis okos szemeivel és minden benne volt: "hát ti ketten ott kinn mit csináltok???? És nem sül le a pofátok, hogy minket meg becsuktatok???" Igaza volt!!! Fogtam és újra kihoztam őket, szépen eljátszadoztal még a kalit tetején, hülyeség volt bevinni,mikor ők is anniyra keveset látnak. Úgyhogy még elmolyoltunk 9-ig aztán végképp takarodó volt. Sámit betettem a kalitjába, de azt figyeltem meg, hogy nem szereti ha teljesen letakarom. Felém mindig nyitva a kalit és ahogyan betettem, már kezdte is az éjszakai beszélgetést.
Reggel mindig Sámligyerek jön ki először. Ha kitakarítottam a kalitokat, kb. olyan 1/2 7 felé, akkor megyek be érte, és a tálmosást, vízcserét már vele a vállamon csinálom. Ő rettenetesen éhes reggel. Volt még csöves kukoricám,mind a 2 gyümölcstartóra szúrtam nekik, de Sámi már meg volt makkanva, hogy ehesse. Hamar kiszedtem a gyümijét, magot is kevertem neki, vizet is adtam, aztán betettem, mert a reggeli kaja a legfontosabb dolog neki ilyenkor. Tegnap is így tettem, de véletlenül nyitva felejtettem, a kalitajtót és később mami csak azt látta, hogy szép komótosan mászik kifele és felfele a kalit tetejére őfensége, egy kis ücsörgésre. Szegény, nagyon megijedt, de aztán megnyugodott, mert amikor elunta vissza is mászott a helyére.
Na, szóval etetés után hamar viszem fürödni Csibiéket, fürdés után beugranak a törölközőbe és úgy viszem kifelé őket. Aztán Sámi jön, naggygon élvezi ő is a finom kis reggeli fürdést, sőt már a törölközőt is megszokta, nem retteg alatta. Jól jön majd ez, ha Isten ne adja, de valamiért meg kell fognom egyszer az életben, hogy nem kap frászt a szeme előtt levő törölközőtöl.
Megyek ma csíráért nekik a bioboltba, ezen a héten a mungobab a soros, az a kedvencük!!!:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése