2008. november 19., szerda

A blog akadozni fog. Nem tudok sűrübben írni, mert keveset vagyok itthon és akkor is inkább madarazok. 3 madárral a vállamon, hátamon meg elég nehéz írni, mert mindig valamelyik rákíván a klavira. Nem árulok el titkot, aki jobban ismer az tudja, a barátom és mesterem nagybeteg. Ami időm még pluszban van azt ott töltöm náluk, amit tudok segítek,lelkileg és fizikailag is a párjának.Azért igyekszem hírt adni rólunk, bár rettenetesfontos események nemigen történnek. Tegnap este éppen Sámsonnal az ölemben üldögéltem és a skypon beszéltem valakivel, mikor csak azt vettem észre, hogy Sámi teljesen magától hanyatt fekszik az ölemben és vadul birkózik a tollal, amit megkaparintott. Nagyon édes volt, teljesen hanyatt és a két lábával a tollba kapaszkodott, a csőrével meg kardozott vele!!! Sokszor meglep mostanában, hogy egyre nyitottabb dolgokra. Mikor ide került, még olyan kis szégyenlős, csigalassúságú,inkább megfigyelő típusú volt, most meg egyre mozgékonyabb, jön-megy a kalitból ki és be ha úgy van kedve, mindenképpen látszik rajta hogy egyre jobban élvezi a játékot is. Sokszor "megtámadja" az ujjaimat és a nagy csőrével fogja, húzza, vonja őket. Finoman csinálja és ha néha mégis jobban ráfog elég ha rámorrantok egyet, azonnal abbahagyja. Neki is meg kell tanulni az erejét kordában tartani. Úgy látom egyre jobban érzi magát velem, mizopapa is megfoghatja, Katust továbbra is utálja és vág felé a csőrével. Éppen papával beszéltük, hogy talán ez azért van mert se én se ő nem félünk, határozottan odanyúlunk Sámihoz, sőt régebben Pesi is megfogta, és mikor Csofi gazdája nálunk volt, ő is simán megfogta és nem akarta letépni az ujjukat. Katus viszont fél tőle, bátortalanul nyúl oda, ezt Sámson azonnal leveszi, valszeg a hierarchiában is maga alá helyezi Katust. Volt hogy papának is oda akart csapni, de akkor kapott egy "Makarenkoi kokit" és azonnal észrevette magát.
Csibészke és Zizi hozza a szokott formáját. Jól elvannak, egész nap játszanak, lógnak, kiabálnak!!!:-))) Csibi sokszor, nagyon sokszor viselkedik úgy velem, mint régen, mikor még csak ketten voltunk. A napokban kivettem őket és leültem velük a nappaliban és ő, mint régen, ráhasalt a behajlított karomra és nézegetett felfelé, olyan simogassssáááámáááá!!!! fejjel. Tegnap meg felült a vállamra és szépen, komótosan körbekurkászta a fülemet, ahogyan régen , amikor tv-t nézve üldögéltünk. Zizikém, szegény ő a középső királyfi, neki jut a legkevesebb figyelem, de ő ezzel is boldog, örül ha rajtam üldögélhet vagy csak az ujjammal játszogat. Minden reggel fürdenek, Sámit nem merem kivinni, ő még kicsi, félek hogy megfázik, inkább csak hétvégeken zuhanyzik, hétközben marad neki a virágspricni.

1 megjegyzés:

  1. Említettem már, hogy Csibi lett az egyik fő illusztrációja a feketesapisoknak a Wikipédián?
    Wikipedia: Black-headed parrot

    Már alig várom, hogy Sámson is a modellem lehessen. :)

    VálaszTörlés