2009. augusztus 7., péntek

Majdnem tragédia...............

Még a múlt hét vasárnap történt a dolog. Szombaton csajosbuli volt nálunk, Katival és egy kedves közös barátnénkkal. A madarak is kinn voltak velünk, nagyon jól éreztük magunkat mindnyájan. Aztán vasárnap egyedül voltam kinn a két ördöggel, mikor Csibészke egyszer csak megindult és husss elrepült. A földbe gyökerezett lábakkal bambán néztem utána. Hiszen meg van vágva a szárnya ("szakszerűen" megvágták az egyetemen), elvileg nem is tud repülni és emelkedni. Hát nem is emelkedett, embermagasságban, szépen tartva az irányt úgy eltünt a szemem elől, mint Petőfi a ködben én meg álltam ott, mint aki az erdőn mókust lát gatyába és lezsibbadtam. Zöld minden, a fák, a bokrok no meg a madár is, ki a halál látja, hogy merre van???????????!!!!!!!!!!!!! Aztán bevillant az agyamba az ötlet és már kiabáltam is Dánielnek:"Gyere, gyorsan keresd Csibit!" És az öreg kutya fehér pofáját és reumás lábait meghazudtolva ugrott oda, feltartotta az orrát és már rohant is a garázsajtóhoz, várva hogy engedjem ki. Én meg ahogy voltam, trikóba-glóriába rohantam utána, nyitottam a garázsajtót és Dani azonnal megindult. Átrohant az úttesten az utca túloldalára (szerencsére autó sem jött), befordult a szembeszomszéd oldalkerítéséhez és szépen, ahogyan az a nagykönyvben meg vagyon írva, "állta" a vadat, mely jelen esetben a kis Csibigyerek volt. Abban a pillanatban azonban már meg is hallottam Csibi hívófüttyét, nyilván engem hívott, hogy szedjem már a lábamat oszt mentsem ki. Odarohantam a kerítéshez és láttam, hogy ott ül a szembeszomszéd járdáján és éppen a szomszédék méteres házörzője közeledik felé, hogy megvizsgálja a manót, aki beesett hozzájuk. Csibi azonban bátor kis sapis vitéz, olyat odanyomott a bamba kutya orrára, hogy az szegény visszaugrott egy fél métert. Még jó, hogy olyan békés típusú és nem akart közelharcba keveredni a méregzsákkal. Akkor már csengettem és jött a szomszéd kifelé. Mondtam, hogy erőst figyeljen a lába elé, mert a járdájukon ül az én kismadaram, hozza már ki legyen szíves. Csibészke, mint az angyal, már 20 centiről ráugrott a kezére és szépen hagyta magát kihozni, aztán csak belebújt a tenyerembe és ott lihegett. Én meg nem győztem magam ekszkuzálni, hogy ilyen hiányos öltözékben (persze az utcán is jöttek azonnal jópáran:-((( ) rohantam át, de ők nagyon rendes emberek és megértették, hogy micsoda nagy tragédia is történhetett volna ebből.
Innen az esti program már csak Dániel szentté avatása volt, tele a legfinomabb falatokkal, amit csak a hűtőből elő tudtam neki varázsolni, simogatással, kedveskedéssel. Csibi meg olyan csendben ült a kalitjában, amire hónapok óta nem volt példa, nem akart kijönni, semmit sem akart csak velünk lenni.
Iszonyatos, disznó szerencsém volt!!!!! Bele sem merek gondolni, mi lett volna, ha nincs ott Dániel és nem találja meg azonnal nekem, ha nem oda esik be, hanem máshová, ahol nincsenek otthon, esetleg egy vad kutya kertjébe.................
Azonnal hívtam Katit. Csak annyit mondott: szedd össze a madarat és hozd át, régen is én vágtam a szárnyát, ezután is én fogom, ne vidd többet az egyetemre!!!! Majd megoldjuk ketten. Mindent megoldunk.

5 megjegyzés:

  1. Atyavilág :(((
    Hiába írtad, hogy "majdnem" tragédia, így is zsibbasztó volt olvasni.
    Ulaiva

    VálaszTörlés
  2. JajIstenem! Minden elismerésem Dánielé, tényleg egy szent az a kutya! Az enyémek még egymást sem tudnák megtalálni!

    VálaszTörlés
  3. Voáaaaaaaaaaaaaaa.... ráz a hideg .......... Phuuuuu kuty-csamit kutyusoknak, szomszédénak is, hogy nem bántotta

    VálaszTörlés
  4. De jo, hogy ilyen jo vege lett a dolognak. A kis metroszexualis Daniel meg most megjobban belopta magat a szivembe, buszke lehetsz Ra:))

    sipi:)

    VálaszTörlés
  5. Hűha, akkor nekem is vigyáznom kell?!? Én is az egyetemen vágattam meg Pakitó szárnyát.
    Egyébként azt figyeltem meg, hogy ő is egyre jobban repül. Szerintem erősödik a szárnya, mivel nagyobb terhelésnek van kitéve. Lehet, hogy Csib is azért tudott olyan messzire repülni.
    Tényleg nagy szerencséd volt, Dániel meg egy igazi csoda-kutya.:))
    newsi

    VálaszTörlés