2009. szeptember 1., kedd

Pedikür......

Kicsit megkésve olvasgatom egyik kedvenc blogomat, az "Egy csacsicsalád mindennapjait". Szeretem olvasni, mert rengeteg ötletet kapok, hogyan is kezeljem Rebekát különféle szitukban. Ez a szeretetteljesésagyereketemberszámbavevőnemhülyéneknézőésnembazárimajmotvagyidiótátnevelő módszer, ahogyan a blogban szereplő család neveli a kispasit, az nekem pont megfelel. Hát hiába, nem vagyok már mai csirke, abban az időban amikor én neveltem gyereket, egészen más elvek voltak, bár nem panaszkodom, mert egészen normális gyerekeim vannak, eltekintve néhány apró dilijüktől de hát senki sem tökéletes. Azt sem szégyellem, hogy már volt olyan helyzet is, amikor tanácsot kértem a bloggertől és a párjától, nagyon jó ötleteik vannak és amúgy is nagyon kedvelem őket. Szóval olvasom, hogy Csonginak lábkörmöt kellett vágni, ami elég tortúrás dolog volt náluk egy ideig, most már szerencsére semmi gond vele. Ennek kapcsán jutott eszembe, a minapi kis affér, amikor Sámson körmét akartam lereszeleni.
Amikor még fiatalabb volt, sosem volt ez köröm probléma, mert kopott rendesen, de most, mióta megőrül a boingért és a kötelekért, sajnos nem kopik úgy a körme ahogyan kell. El is határoztam, hogy itt az ideje megismertetni a reszelővel. Mert én naiv, azt hittem, ez olyan egyszerű dolog lesz........ hát nem az.
Úgy gondoltam, mivel ismerem, hogy még a molylepkétől is sikitófrászt kap, majd lassan, fokozatosan. Odatettem tehát a reszelőt a kalit tetejére. Reakció: az összes létező tollát felborzolta, egy pillanat alatt olyan lett, mint Gombóc Artúr a dagadt madár, a szárnyait kissé kinyitotta, hogy még nagyobbnak látszon és tátott csőrrel rohant a vérreszelő felé, hogy leölje. Na akkor szépen a kezemre vettem és lágy, duruzsoló hangon elmondtam, hogy bizony ez a reszelő egy ártatlan kis angyalka, aki azért szeretne Sámsonka közelébe lenni, hogy alkalmasint a körmeit kissé rövidebbre és tompábbra reszelgesse. Közben szépen felemeltem a reszelőt, hogy megnézhesse, ő meg pont olyan szögben kezdett dőlni a reszelő elöl, a csőrét néma sikolyra nyitotta és a szemében rémület ült. Hát ez akkor ugye nem jön be....... törtem az agyam és arra jutottam, valszeg zavarja, hogy a reszelő egyik oldala rózsaszín, nosza feltúrtam a lakást fekete reszelőért. Találtam is egyet, akkor kezdtem előlről. Leültünk egy fotelbe és lassan, óvatosan elkezdtem a reszelőt közelíteni. Újra Gombóc Artúrra változott, de most olyat odavágott annak az aljadék reszelőnek, hogy kiesett a kezemből. Hát akkor most sem............ Várjunk. Vártunk.
Délután az ölemben fetrengett, ilyenkor a lábait ökölbe szorítja és nekem a hasát kell puszilgatni, meg simogatni. No majd most...... reszelő elő és szépen kinyitottam az egyik öklét, elkezdtem reszelni a körme hegyét. Azt hagyta..... de csak azt az egyet, felugrott és vádlón nézett...... "Szóval megint kezded!!!". Reszelő elpakolódik esmeg. Az agy meg jár mint a motolla, hogy mi a nyavaját csináljak, mert a kezem meg a vállam már olyam, mint aki mackákkal verekszik. És jött az este, a maga jótékony sötétjével..... beültünk tv-zni, semmi más nem világított csak a tv fénye. És valahogy az a nyomoronc reszelő megint előkerült és csendben, szépen a szunyókáló Sámson körmit kezdte reszelgetni. Itt azért kellett neki vagy 2 perc, míg felismerte a tényállást és megkezdte az ellenség ártalmatlanná tételét, így megint meg lett 1 körme reszelve. Akkor már, ha lúd legyen kövér alapon, kukucsot játszottunk, aztán egy óvatlan pillanatban, mikor nem volt elég felkészült, betekertem a hálóingembe és tekintettel a sötétre, hamar lereszeltem újabb 2 körmét, de akkor már ki akart mászni, én meg nem akartam erőszakoskodni, mert abból semmi jó nem sül ki.
Hát most itt tartunk. 1 hét alatt 4 köröm és nem mindegyik lett tökéletes. Nem túl jó statisztika. A barátnőm azt mondja, ne veszkődjek vele, kérjük meg Ricsit, hogy reszelje meg Sámson körmeit, akkor majd őt fogja utálni és nem engem. Hát nem tudom..... azért hétvégén még teszek kísérleteket!!!!:-))))))

2 megjegyzés:

  1. Mire a végére érsz, kezdheted előről.:D
    Már én is próbálkoztam a reszelővel Pakitónál, hasonló eredménnyel.:)
    Puszi:newsi

    VálaszTörlés
  2. Valamikor mult héten csippentettem meg Lili körmeit, muszáj voltam betekerni törölközöbe fejét is, de gyorsan meg lett. Aztán reszelgetést már elég jol hagyta törölközö nélkül, pedig régebben nem, nagyon rágcsálni akarta reszelöt. Szoval remény az van ;)
    Viszont olyan jol lecsipegettem, hogy alig tud kapaszkodni belém, csuszkál:(

    Ezen a tárgyaktol félelmén mindig meglepödöm, Lili nagyon ritkán fél valamitöl. Valakiktöl, akárkiktöl annál inkább.

    VálaszTörlés