2011. február 23., szerda

Telnek a napok.....................

.... egyik a másik után, én pedig hol a mennyekben szállok - amikor a doki jó hírekkel vár délután - hol pedig a poklot járom, magamba zuhanva. Keserves árat fizetek a figyelmetlenségemért. A tetejében olyan hihetetlenül ragaszkodik hozzám, hogy sokszor elbőgöm magam. Mikor annyira rosszul volt, még félholtan is vonszolta magát felém, hogy hozzám bújhasson. Bedugta a kis fejét az állam alá és mozdulatlanul rám tapadt, le sem tudtam tenni (nem is akartam) a szemét is csukva volt, a kezemet a mellére tettem és figyeltem hogyan lélegezik. Körbe kerítettem egy jó meleg polár pléddel és együtt ültünk hárman, halkan imádkoztunk. Ez volt minden, amit ott és akkor tehettem érte. Mózes pedig a vállamon ülve bújt az arcomhoz. 
Szegény Szent Ferenckémnek már lekopott a festék a feje búbjáról, annyit puszilgatom, hogy segítsen.
És itt a családom, akiknek nem győzök elégé hálás lenni. Ők nem madarászok, nem is igazán vannak oda a papagájokért, de együtt élnek velük, mert az nekem jó. A lányom, aki éppen nem egy papagájfan, meglehetősen pokróc természete tud lenni, de hang nélkül odajött és ő segített Sámsont etetni a fecskendővel, mikor válságos állapotban volt, szigorúan kétóránként és addig ügyeskedett, míg sikerült legalább egy fecskendőnyi kaját belediktálni a begyébe. A férjem, aki éppen ma mondta, mikor megint magam alatt voltam a doki után, hogy addig hordjuk míg meggyógyul. De az az igazság, hogy ez azért bátor kijelentés volt, tekintve ennek a hordásnak az összes vonzatát. Azt mondta, nem baj, valahogyan megoldjuk. Igazi társ, jóban-rosszban együtt vagyunk. Mostanában inkább csak a rosszban.Úgy látszik, ez egy ilyen periódus.
Mami sincs jól. Valami van a gerincével, iszonyatos fájdalmai vannak. Szinte fel sem tud kelni, mindent oda kell készítenem a keze ügyébe, mert aztán mennem kell dolgozni. Már annyira kevesen vagyunk a cégnél, elküldték a többieket vagy elmentek, hogy esélyem sincs a szabadságra. Az is igaz, hogy ez már vagy 3 éve így van. Szóval úgy csinálom, hogy ötkor kelek, hétig pedig elintézek mindent. Elkészítem a nemes fiúk gyümölcsét, amit frissen viszek nekik magammal,megetetem és kitakarítom Csibit és Bubit,közben kapnak egy búbpuszit is, (szegények nem voltak kinn, mióta Sámson rosszul lett, de jól tűrik, milyen nagy szerencse, hogy ott vannak egymásnak) elkészítek maminak mindent a reggelitől, ebédtől kezdve a gógyteáig, gyógyszer kikészítésig, megetetem Dánielt, vizet adok neki és akkor összeszedem a zöld fiúkat és indulunk dolgozni. Benn van egy helyük az asztalomnál, ahol kivárhatják a fél tízet és indulunk az egyetemre. Onnan én vissza és igyekszem mindent megcsinálni négyig, mert akkor rohanunk vissza a fiúkért. Aztán haza, először mamit rendezem, de a fél kezemmel készítem a nemes vacsorát, aztán gyorsan még főzök másnapra, elvégzem a szokásos házimunkát, bepapírozom a szállítókat másnapra, közben azért még felmegyek Sámihoz és Mózeshez, akik nagyon igénylik azt a kis lopott félórát, amikor összebújunk hárman és beszélgetünk, utána csinálom a dolgom újra. Aztán valamikor lefekszem és reggel kezdem előlről. Kicsit fáradt vagyok, de mi ez Sámi szenvedéseihez és ahhoz hogy minden nap vadidegen arcok vannak egész nap körülöttük.
Nem is tudom, mért írom ezeket. Valahogy ma délután annyira rossz érzéseim vannak, csak ülök és potyog a könnyem. Alig várom, hogy értük mehessek............. 

9 megjegyzés:

  1. Drága! De szívesen segítenék Neked!!!!!!
    Nagyon sokat gondolok rátok, sejtettem, hogy valahogy így áll a dolog, de nagyon örülök, hogy segít a család! Bár nem mintha mást vártam volna.
    Ők pedig a Te tükörképeid és légy nagyon büszke önmagadra!!!!!!
    Nagy ölelés és energiagombócok hada!!!!
    Betegeknek gyógyulást!
    Helga

    VálaszTörlés
  2. Minden elismerésem a Tiéd, ahogy győzöd, bírod energiával!
    Sokat gondolok Rád, nem könnyű napok ezek:-(
    Mindenkinek jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Mizoka!
    Ugy szeretnek segiteni Neked, de sajnos csak annyit tehetek, hogy rengeteget gondolok Ratok, es mi is kuldjuk a pozitiv energiakat. Annyi nehez helyzetbol masztal mar ki, olyan ugyesen megoldasz mindent, es hihetetlenul eros tudsz lenni - en nagyon bizom benne, hogy most is meghozza az onzetlen kitartasod a gyumolcset, es emellett hatni fog az a sok szeretet, es gyogyito energia, amit a barataidkent kuldunk.
    Gyogyuljatok meg hamar!

    sipi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon, nagyon drukkolunk nektek mi is! Ha tudok segíteni valamiben, tudod a telefonszámomat!

    VálaszTörlés
  5. Nagy ölelés! ()
    z.

    VálaszTörlés
  6. Gondolatban folyamatosan veletek vagyunk, fel a fejjel lesz ez jobb!

    VálaszTörlés
  7. Bár ismeretlenül, de nagyon nagyon sok kitartást kívánok neked, a zöld fiúknak pedig sok erőt!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szívszorító ez az egész, nagyon drukkolok továbbra is és ha szükséged van valamire, szóljál, segítek!

    VálaszTörlés
  9. Együtt sírok Veled :( Sokat gondolok Rátok!
    Noni

    VálaszTörlés