2008. február 27., szerda

Kedd este

Kedden csak olyan 1/2 7 körül értem. Csibi felült a vállamra, oszt kotorásztunk itt-ott a lakásban. Felköszöntöttük a papát, mert a szülinapja volt. Meg gépeztünk is, addig ő tollait rendezgette a vállamon. Volt már vagy 1/2 9, mikor bevittem a hálókalitba, hadd pihenjen. Aztán eltelt egy fél óra, olyan üres volt minden, papa is lepihent, én meg csak ücsörögtem a nappaliban egyedül. Hiányzott az a kis büdös a vállamról. Hát fogtam, szépen visszamentem és szóltam neki, hogy ha akarna akkor kijöhetne még egy kicsit. No, mint a villám, úgy ugrott az ujjamra, szépen elüldögéltünk még egymás mellet egy jó darabig, simokáztam meg beszélgettünk. Én suttogtam a fülébe, azt nagyon imádja és ő is ugyanolyan halkan válaszolgat. Hát mit mondjak, isteni volt!!!:-)
Hozzád nő, az életed egy része lesz. Máskor is jártam már így, hogy baromira hiányzott, ha nem volt velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése