2008. június 20., péntek

Tudom, hogy már időtlen idők óta nem írtam, de nem is mentegetőzöm. Aki reggel elmegy, oszt este 10 óra körül ér haza, az mit mondjon??!!:-) Hát ez van, de remélem a jövő hét közepétől már a dolog, kicsit enyhül. Hiányzom is nekik, látom, hiába vannak ketten. Persze, azért nem olyan durva a dolog, mint mikor Csibészke még egyedül volt és egész nap az ajtót leste, hogy hol vagyok. Inkább olyan megmosolyogtató és megható. Mer tegnap este 10 körül hazaértem. Látom, hogy szunyálnak már, de még kinn a nappaliban, papa meccset nézett, nem vitte még őket be aludni. Csendben lepakolok és indulok kifelé a konyhába, akkor hallom a halk kis kvartyogást:"Figyejjjjémá, mi is itt vagyunk!!" Csibészke, aki még az előbb aludt, már kinn ül a kalit tetején és nyujtózkodik, hogy vigyem magammal. Odalépek és látom, hogy mögötte Zizus botorkál teljesen álmos fejjel és begyógyult szemekkel a játékokon keresztül, hogy hát ne má ő kimaradjon valamiből. Aztán csak felcuccoltak rám, Zizus rögtön befeküdt az állam alá, hogy tovább aludjon, nem nagyon hagyja magát zavartatni, Csibészke meg a vállamon ülve táncolt örömében. Jaj, ezek olyan nagyszerű pillanatok!!! El is üldögéltem velük egy kicsit, aztán csak eltettem őket alunni. Ma először elmegyek Kygáékhoz, aztán sietek haza hozzájuk és egész hétvégén lóghatnak rajtam, amennyit csak akarnak.
A héten azért néhány imélt írtam esténként, meg napközban. A feketesapkás után érdeklődtek, pontosabban Csibészkét látták valahol és ő volt a kérdés tárgya. És olyan nagyon jó dolog volt leírni, hogy nekem már két madaram van, olyan büszke voltam rájuk. Meg arra is, hogy olyan nagyon szelídek és kedvesek, hogy másnak is szemet szúr. Nagyon jó hétvégéjük lesz, most tartjuk az idei első papeszos bulit. Csibészke már tavaly is igen jól érezte magát, alig bírtam este eltenni aludni, szívesen elüldögélt bárkinél, hagyta magát simogatni, szóval nagyon jól nevelt kis papeszcsákó volt. Zizi félénkebb, ő többnyire csak rajtam és velem szeret lenni, kiváncsi vagyok, mit szól majd a többiekhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése