2009. október 15., csütörtök

Olyan büszkén áll a sátor.......




Mágnyes barátnőmék megint alkottak. Csodaszép, hatalmas hálósátrat kapott tőlük a Sámsongyerek. Még az ülőrudak is jó vastagok, nehogy a drága kis angyalka lábai elzsibbadjanak reggelre. Tegnap kaptam meg és boldog örömmel vittem haza. Este aztán hozzá láttam, hogy bepakoljam az érintett egyén kalitjába.

Mindenki megcsodálta, bár az érintettnek még vannak fenntartásai. Konkrétan tegnap este, mikor megjelentem a hálózsákkal, a nyúlszívű azonnal berohant a kalitja tetején lévő macskajurtába és rémülten nézegette micsoda marsbéli cuccot akarok én betenni hozzá. Később, mikor már eltelt egy óra, bemerészkedett a kalitba, de a szemét le nem vette az alienről, aztán beült a sarokba és onnan is meredten nézte, mikor lendül az idegen támadásba. Megint eltelt egy kis idő, akkor azt gondoltam megpróbálom betenni, lássa csak meg, miféle szuperwellness alvósátrat kapott. Hát nem egészen úgy alakult, ahogyan gondoltam: én elölről betettem, bár úgy kapaszkodott az ujjamba, hogy ne kelljen lelépni róla, mint a fuldokló a szalmaszálba és panaszosan nyekergett hozzá, aztán ahogy én elöl betettem ő hátul azonnal angolosan távozott, továbbra is sszemmel tartva a dolgot. Nem baj, legalább megtapasztalta, hogy bántani nem bántja. Reggel aztán, mikor ő már megette a hajnali kását, én indultam dolgozni és vissza kellett tegyem a kalitjába, szóval akkor már nem kapott sikitófrászt a sátortól. Szépen betettem a sátor rúdjára és ott hagytam, hadd bátorodjon!!!!

Köszönjük Ágiék, szuper jó a sátor, még egy kis idő és birtokba veszi a tulajdonos is!!!!!:-)))

1 megjegyzés: