2010. október 21., csütörtök

Tők(e)ölés - kattints ide!!!!!!!!!

A gyönyörű szőlő tőkéjéből készült játszóteret Ági és Csabi hozta Kati barátnőmnek, hogy a kis feketesapkás fiókáknak legyen hol gimnasztikázniuk, erősödjenek és ügyesedjenek. Sajnos teli fotót nem készítettem róla, bár még megtehetem. Annyira praktikus, szuperjó, tudomisénmilyenmárnemtudomfokozni elementárisan papagájnak való, hogy az csúúúcs!!!!!!!!!! Persze az én zöld fiaim is megvizsgálgatták, sőt alig bírtam leszedni őket, annyira élvezték az itt lóg, ott mozog, amott rugózik játékokat. Mózikám, a rokkantsága ellenére úgy tornázott rajta, mint valami világbajnok. Szóval a cucc szuper, már el is vittük Katihoz, ahol várja az ovis sapisokat játékra!!!!
Innen is köszönjük Áginak és Csabinak, hogy ennyi mindent segítenek, ötletetekkel, tettekkel és jó szóval!!!

4 megjegyzés:

  1. Ejnyemá', de buta beszéd, mink nem csinyálunk semmit. Uff.

    VálaszTörlés
  2. Azt viszont tökéletesen!!!! Szeretünk benneteket barátném!!!!:-)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz :) Engem bizony érdekelne egy teljes alakos kép :)
    nonii

    VálaszTörlés
  4. Ok, meg lesz, vasárnap megyek Katihoz és csinálok egyet.:-)

    VálaszTörlés