2011. március 19., szombat

Bíborbanszületett Merlin

Ma lesz a NAGY NAP!
Tegnap leültem a zöldekkel, elmeséltem nekik, hogy ma új társat kapnak. Elkészítettem a hálókalitját, amit majd szorosan a zöfik (értsd: -ld fi-úk) kalitja mellé teszek, úgy fogom takarni őket, hogy egymást azért láthassák. 
A nagykalitja is készen van már, ma még papa csinál egy új ülőrudat neki oszt passz. Tálak, játékok bekészítve.
A hordozó is készen van kimosva, egyszóval minden Merlint várja......... én meg már megint jól be vagyok tojva.
Merlin azért nem akárki, igazi hús-vér jákó én meg tele feszültséggel, várakozással, örömmel, bizonytalansággal a szívemben várom hogy a kis szürke hazajöjjön. Olyan hülye vagyok! Azért ő sem Porphyrogenetus,  hogy tudok ilyen beszari lenni! Még Molnár doki is megrémisztett, mikor elmeséltem neki a dolgot. " Katalin, ha hiányzik egy szál tolla is jöjjenek azonnal!" Na, nekem sem kellett több! De nagyon jó fej volt, mert másnap küldött mélben két könyvet, a papagáj játékokról és hogy hogyan foglaljuk le őket!:-)
Viszont írtam Nonni- nak, akivel most már egy ideje beszélgetünk a jákókról és nem régen vitt ő is haza egy kis 10 hetes jákóbabát, beszéltem Noival aki gyakorlott jákótartó és szerencsére ők erősítenek, hogy megy ez majd ...........
Hát akkor hajráááááá, kezdődik a nap, estére pedig megszaporodunk az álommadárral......
Igyekszem képet, videot, mindent feltenni és írok is. A technika ugyanaz lesz, ami már nálunk bejött: Madár megérkez, kalitba berakódik és akkor jöhetnek a többiek csőrvizitre. Ha Sámson elfogadja, akkor vasárnap már közös buli is lesz és akkor Mózes sem fog akadékoskodni..........

3 megjegyzés:

  1. Gratula Merlinhez. Ő még kicsi baba sokat fog aludni, de lassan már repülni fög. Sok örömöt hozzá.kívánunk

    VálaszTörlés
  2. Nagyon izgi, várom a további híreket, hogy a Zöfik hogy fogadták! :))

    VálaszTörlés
  3. Már biztos otthon van, jó papagájozást!
    Várjuk a képeket a kiskirályfiról!
    Helga

    VálaszTörlés