2008. március 26., szerda

Szerda este

Ma szerda este van. Mozgalmas napom volt, talán holnap lesz időm beszámolni róla. Csib már alszik, későn értem, volt már vagy ½ 8 mire megjöttem. Kivettem, játszottunk és a papával bezabált egy brutál méretű banánt, harcolt még az utolsó falatért is. Aztán jött a bújás meg a miegyéb,osztán csak azt vettem észre, hogy bóbiskol a vállamon!
Már csak egy nap és két éjszaka Zizi pipi érkezéséig. Hát, tudjátok, mintha én házasodnék….. Szegény Kygát bombázom baromnál baromabb kérdésekkel, szerintem már ha meghallja a hangom a haja nyílegyenesre felpattan… de türelmes és mindent elmagyaráz még ötvenhatodszor is!!!! No igen, innen ismerszik meg egy barát….. mer mondhatná azt is, hogy kapjam be oszt hagyjam már ezzel a hüle kérdéssel ötödszörre, de nem teszi!!!! Ember a javából!!!!....
És köszönöm Anyámlánya nagyon jókor jött és megértő sorait is!!!!!:-)))

3 megjegyzés:

  1. Szia Mizo:)
    Gratula az uj családtaghoz.Minden "rendes" de föképp rendelten tollas és tollatlanban kell egy kis "Zizi":))
    Sok örömet bennük:)
    Zizi38

    VálaszTörlés
  2. Szia Mizóka!

    Gondolom Kyga elvállalja az eskető szerepét! :-)
    Ha kell tanú, szólj! :-))
    És köszönöm a szerdát!
    Puszi:
    Cicus

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen mindkettőtöknek!!!

    VálaszTörlés