2008. április 14., hétfő

Vasárnap




Csak egy rövid bejegyzés a vasárnapról!!! Hát igen, ez volt az igazi. Muskátli ültetés a teraszon, mellettem kétoldalról a két gazember benn a kalitokban, napozás, játék….. de jó is!!! Végre itt a nyár! Csibit is be kellett kaszliznom, hogy ne másszon bele állandóan a virágföldbe, mert neki feltétlen mindig ott kell lenni, ahol tuti útban van. De ő is jól elvolt, sőt úgy vittük ki Zizit a teraszra, hogy Csib közben a vállamon ült és már az odakapdosás is elmaradt. Aztán ebéd, utána nekem jár egy félóra kis pihi. A nappaliban döltem le, Zizi a kalitban, Csibi a sajátja tetején. Mindenki elfoglalja ilyenkor magát és hagynak nekem is fél óra pihit. El is szunyáltam, aztán megint a pici lábak kopogására ébredtem, Csib lemászott a kalitjáról, lerepült a földre, odajött, felállt a papucsomra hogy jobban lásson és mint a zsiráf nyújtogatta a nyakát, hogy mi van máááá, letelt a félóra, ébresztő!!!
Akkor aztán felvettem a vállamra, kiültünk kv-zni a teraszra, Zizi benn játszogatott. A garázs előtt tömörülés volt, a fiam és néhány barátja szereltek motorokat. Erre ez a kis ganyé megint lement a földre és mint a csíkbogár rohant a csámpás lábaival lefelé, hogy ő se maradjon ki a gyűlésből!!! Hát alig tudtam elkapni a grabancát, nehogy má bemásszon közéjük, ahol a kezük csupa olaj, meg kosz. Inkább sétáltunk egyet a bokrok közt, kicsit felmászott itt-ott, ha valamelyik megtetszett neki, meg hintáztatta magát az ágon, ahogyan a szél lágyan hajlítgatta őket.
Jót tette nekik az a kis napozás, hatalmas adag gyümit vágott be mindkettő. Nincs itt semmi baj, szépen alakulnak a dolgok!!!! Lehet, hogy a derekam nagyon is érzi ezt a kalitcipekedést, de végül is megéri, mert látom, hogy haladunk előre. Lassan, de biztosan!! Csak sok-sok türelem és pont ugyanannyi szeretet kell hozzá!!!
Aztán este korán alvás, 1/ 9-kor már mindkettő bóbiskolt,elfáradtak, de nagyon szuper nap volt!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése