2008. szeptember 1., hétfő

Hétvége

Na ez az ami repül....... Olyan, mintha nem is lenne. Szombaton reggel el kellett mennem mamival, csak olyan 3/4 9 körül értem haza, addigra már a papa is felkelt, kihoztam a büdösbogarakat is, oszt kezdődött a nap. Mivel nagyon meleg időt jósoltak és Csibiék versenyt ordítottak Zizivel, frissen, fiatalosan lezuhanyoztam őket. Teljesen jól megszokták az új kis ülőfát, amit Kygáéktól kaptam, már ugranak rá, én készítem a vizet és a zuhanyt felfelé tartva a visszafolyó vízben istebi fürdőt vesznek. Ugyanígy csinálom Sámsonnal is, csak egyszerre nem tom, mert a kis ülőfán nem férnek el. Szóval mindenki jól lezuhanyozott, a smaragd zöld színük csak úgy villódzott a napfényben, gyönyörűek voltak!!!!:-)))
Ja és a péntek!! Hát az megint írtó jól sikeredett. Történt ugyanis, hogy a 3 madárral Kygáéknál voltunk. Hát azért a kocsiba be és ki cuccolás az kicsit macerás volt, télleg mintha utazócirkusz lennénk, de mikor már ott voltunk és mindenki kapott enni-inni, na akkor kezdtük magunkat igazán jól érezni. A kocsiban végig énekelünk, ez amolyan csapatépítő tréning, szereti a zenét mindegyik és azonnal énekelni kezd a maga nyelvén ahogyan meghallja.
Csibészke azért simán leiskolázott mindenkit,olyan rendesen viselkedett, ő odamegy mindenkihez, Kyga párját különösen nagyon szereti, ráül az ujjára és bármeddig képes rajta elücsörögni. Zizi és Sámson rajtam randalíroztak, illetve Zizi azért lemászott az asztalra egy olyan jó kis 5 zizis rendetlenkedésre, konkrétan Kyga vizespoharát gondolta felborítani, mindent meg is tett a cél érdekében. A végén azonban ő is csak visszamászott rám és kezdték a szokásos balhét Sámsonnal. Ez úgy műxik, hogy először a legnagyobb békességben elkezdenek játszani, csakhogy akkora közöttük a méretkülönbség, hogy Zizi egész csőre belefér Sámsonéba. Az évődés közben Sámi előbb-utóbb jól megszorítja Zizi csőrét, aki erre mérgében belecsíp Sámi nyelvébe, erre ő akkorát ordított, hogy szegény Bumi és Maszat meg Csibészke is a szélrózsa minden irányába repült. Rohantunk is utánuk Kyga párjával, nehogy Maszat és Csibészke összeverekedjen. Már visszatettünk mindenkit a helyére, mikor Kyga megszólalt:"Nem kevertétek össze a fiúkat????!!!" Jót nevettünk, de szerencsére ilyen nem fordulhat elő, mert bár valóban nagyon egyformák mindhárman, Csib gyűrűje olyan randa alumínium, úgyhogy tökéletesen meg lehet ismerni, meg hát a szeméről. Hiába egyformák, mindnek más a szeme. Nagyon jól éreztük magunkat, este már meg kellett erőszakolni a bandát, hogy induljunk haza. El is fáradtak, rögtön eltettem aludni mindegyiket mikor hazaértünk. Ezentúl minden pénteken viszem őket magammal, amíg az idő engedi.
Szóval ez után a kis kitérő után vissza a vasárnapra. Reggel nem siettünk sehová, kelni sem kellett ezért, mikor kivittem őket kakilni utána visszamásztunk az ágyba egy olyan jó kis játszóssimogatósösszebújós reggeli murira, ott voltunk mind az öten. Ezzel is egyre közelebb kerülnek egymáshoz és nagyon figyeltünk rá, hogy mindegyik egyformán kapjon simit és figyelmet. Aztán fürdés és mind mentek reggelizni, illetve a konyhába kibontottam egy Danone Activiát és némi müzliskétszersülttel együtt becsaptuk az egészet aztán kiki a kalitban még ehetett ha kért. Többször kimentünk a kertbe is játszani, gyönyörű idő volt. Ebéd után aztán befelé a hálóba, mindenki a maga helyére. Amikor Csibiéket betettem, nem is tudom mért, de rátettem a karabínert az ajtóra, hogy ne másszanak ki amíg szunyálok. Leginkább talán azért, mert ha Dániel bejön közben és odamegy a sapisokhoz, akkor Zizi többnyire neki akar menni az öregúrnak, én meg nem szeretném, ha odakapna. Szóval szunya, aztán csak arra ébredtem, hogy Csibészke bújik hozzám ezerrel. Azt első ajtót mnem tudta kinyitni, de addig buherált, míg a kis oldalajtót kinyitotta és szépen kisétált, átugrott az ágyra és már bújt is hozzám, nehogymá kimaradjon az együttalvásból. Zizi nem jött ki, ő odabenn üldögélt.
Délután és este , amíg nem kezdett hülni a levegő egyfolytában kinn játszottunk, jó kis hétvége volt!!!!

1 megjegyzés:

  1. Olyan tunderiek, ahogy ilyen oszinten, es ilyen szivbol tudnak szeretni, nem?:)) Aranyos lehetett, ahogy minden akadalyon at kikuzdotte magat, csak hogy Veled aludhasson:)) En is ilyen pasit szeretnek;D

    sipi:)

    VálaszTörlés