2008. augusztus 28., csütörtök

Szemléletváltás

Szóval a történet:
Tegnap késő délután kinn játszottunk a sátor alatt. Csibi és Zizi a nagyasztalon bohóckodtak, egy jó nagy lila csípeszt húztak-vontak lelkesen. Sámson a vállamon ücsörgött és nézegette őket. Aztán egyszer elkezdett fészkelődni rajtam és látszott, hogy valamit szeretne...... hát persze....... odamenni a "nagyokhoz" és játszani velük. Fogtam és odatettem őt is az asztalra, de azzal a mozdulattal Csibészkét meg elvettem. Zizi és Sámi játszogattak kettesben a csipesszel, Csib meg a vállamról figyelte őket. Nagyon jó kis délután volt, jó sokat kinn voltunk a levegőn, élvezték ők is.
Este aztán a szokásos telefon Kygáéknak. És persze rögtön el is meséltem, hogy milyen aranyosan játszott Sámi és Zizi. Aztán a mester azt mondta, hiba volt hogy Csibészkét elvettem és nem engedtem, hogy a többivel játszon. "Hagyd ott őt is, csak figyeld és ha nem bír magával, akkor csapd nyakon!"- volt a recept.
Szóval neki én ezt teljesen elhiszem, mióta az ominózus "tedd ki a két madarat az asztalra" mondat elhangzott. Mert akkor és ott én úgy gondoltam, nagyon elhamarkodott dolog lenne ez, féltem a verekedéstől és attól hogy Sámibébinek valami baja lesz. Kéltelkedtem Kygában!!!!! De bebizonyosodott, hogy soha, de soha olyat nem mond, amiben nem lenne igaza!! Szégyelltem is magam utána rendesen, de nem haragudott meg!!
Szóval szemléletváltás van nálunk, mától mindegyik jön velem mindenhová.
Ennek kezdete a tegnapi közös vacsora volt,amikor is egy Cerbona almás-mézes-citromos szeletet faltunk fel négyen!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=cAqisYxNzxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése