2008. augusztus 27., szerda

08.27.

Érdekes dolgot láttam reggel, mikor a kaját csináltam a madaraknak. Sámson a vállamon ült, Csibészke és Zizi Sámson lenti kalitján randalírozott. Papa jött be a konyhába, megsimogatta Csibészkét és aztán Zizit is. Zizi megmerevedett, aztán lassan odament papa arca elé és óvatosan elkezdte a szőrös képit kurkászni..... Érdekes volt, Zizi többnyire senkihez sem megy oda, rajtam kívül. A múltkor, egy vasárnap reggel amikor az ágyban játszogattunk velük, már elkezdte a papát kurkászni (én akkor nagyon megijedtem, mert nemigen megy oda máshoz és féltem nehogy megijedjen és ijedtében belecsípjen az arcába... de nem.... akkor is nagyon gyengéden és finoman ért hozzá.) Most is csak finoman, a csőre hegyével ért hozzá.
Nocsak-nocsak....., valószínűleg érzi, hogy hím és ezért közeledik hozzá... póthím...
Ez nem vicc, a törpe tojónk volt ilyen, minden nőt szétmart, tátott csőrrel esett nekik. Papát imádta, felült a köntöse gallérjára és órákig tyutyogott neki, sosem bántotta. Hát ilyen kis érdekek ezek.......:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése