2009. január 22., csütörtök

Azt hiszem, lassan befejezem a fórumozást. Nagyon szerettem és még talán tavaly tavasszal én voltam, aki csatasorba akarta a többieket állítani, mert bizony teljesen megállt, lefagyott. Ez az új világ, amiről most ott szól a dolog, az már nem az én világom. Az egyik oldalról értetlen,labilis, teljesen idióta emberek írnak, akik teljesen ellentmondásos hozzászólásokkal ingerlik a jóérzésű, normális papagájosokat, lásd ezt a cijános rémületet, másrészt az agyamat nyűvik olyan hozzászólók, akik nem igazán tudnak különbséget tenni papagáj és kisbaba között, legalább is a madarukat úgy nevelnék és tartanák, mint egy gyereket. Lehet, hogy hiba, de nem keverném a kettőt. Meg nekem ugye unokám is van, mégsem én vagyok az utyuliputyuli nagymama, úgy gondolom, ha kicsi is a gyerek, de nem hülye. Hát aztán az a szösszenet, hogy szétcsókolná a kis szaros valagát,meg hogy gerjed a piros színre, nahát attól én teljesen megmakkantam, az volt az utolsó csepp a pohárba!!!!:-( Hát miről beszélünk mi itt?????? Felelős madártartásról????? Fenéket, szeretethiányos emberek beteges ragaszkodásáról. De csak arra van esze, hogy a seggit nyalja, arra hogy normálisan etesse, türelmesen próbálgassa a kajákat, hogy a madár megkapjon mindent amire a szervezetének szüksége van, na arra nincs!!!!!!!Úgy látom, hogy a többi épelméjű fórumozó, akiket kedvelek, szintén kerüli az írást, max benéznek, ahogyan én is névnapot köszönteni vagy segíteni, ha kell valakinek. Persze olyannak, aki nem kettyós!!!:-( Szeretném azt hinni, hogy rólam senki nem gondolkodik így, sem a blogom sem személyes kapcsolatok alapján. Jól el vagyunk a madarakkal, de azért nem úgy bánok velük, mintha gyagya kisbabák lennének. Szabályok vannak, amiket mindegyikünknek be kell tartani, korlátok, amiktől az életünk jobb lesz, mert micsoda anarchia támadna abból, ha mind a négyen azt csinálnánk, ami éppen jól esik és magasról tojnánk a másikra. Ezt konkrétan szó szerint is értem!!!:-) Van játék, puszi, szeretet, tolerancia,nincs nyáladzás, túlkényeztetés és egyéb baromságok!!!Természetesen amikor Csibiéknél a hormonszint emelkedik, akkor olyanok a szabályok, hogy velük elnézőbbek vagyunk, de ha visszaáll a normál állapot (és most már visszaállt) akkor újra beállnak a sorba. Aki pedig úgy viselkedik és megérdemli, még egy rendes kis taslit is kap, teljesen mindegy, hogy sárga vagy zöld a gatyája!!!!!:-)) Uff!



3 megjegyzés:

  1. Jól beszéltél uff, Indiántestvérem!

    VálaszTörlés
  2. Mizoka, nem vagy ketyós, én tudom ! :-)
    Mi például szeretünk téged.
    Üdv
    Somaapu + ZS

    VálaszTörlés
  3. De még milyen jól. Én lassan egy hete nem néztem a topik felé.Pedig 4 évig az életem szerves része volt...

    Csacskamacka

    VálaszTörlés