2009. január 15., csütörtök

Na még folytatom, ne gondoljátok, hogy megúsztok ennyivel mára......:-DDDD
Szóval a Csibi gyerek kezd lenyugodni, tegnap már békés egyetértésben üdögéltek rajtam Sámsonnal. Igaz, hogy az a kis bamba oda akar menni állandóan, de azért azzal még óvatos vagyok!! Csibiéknek viszont egyre inkább jön vissza a bújós-szeretgetős énjük, már minden nap úgy indítok, ha hazaérek hogy gyorsan átöltözöm és veszem ki őket. Mint régen, játszanak az ölemben én meg közben simigélem őket. Néha összevesznek, hiszen azért sapisok, de még véletlenül se csípné meg egyik sem az ujjamat, inkább csak egy mást piszkálják!!! Esténként, ha visszatettem őket bebújnak Mágnyes jó kis sátrába oszt ott összebújnak, míg nem viszem magammal őket aludni. Tegnap gondoltam is, hogy valahogy lefotozom őket, odasurrantam, de Csib észrevette, kijött és olyan "engemkeresel?" fejjel nézegetett kifele. Nagyon aranyosak, boldog vagyok, hogy ez a húzósabb időszak elmúlt, mert néha minden türelmemre szükségem volt, a család többi tagjáról meg már ne is beszéljek!!!!!!!:-) Van egy pár friss képem róluk, de nem merem feltenni, mert ők ugyan szépek és édesek rajta, de sajna én olyan vagyok, mint egy amőba!!!!!:-(

1 megjegyzés:

  1. Amőba ám ... amig szép vagy mizopapának, addig szép vagy és slusz. Már pedig neki mindig az leszel, mert tudja, hogy ilyen szórakoztató, édes-kedves, lökött nőt úgysem talál még egyet. Meg ne haljak még egy ilyen mert azonnal indulunk a szépségszalonna!

    VálaszTörlés