2009. január 26., hétfő

Ez a hétvége már eleve jól indult. Szombaton reggel Pesi jött hozzánk villásreggelire, jó kis beszélgetésre és egy kis fotózásra. Rengeteg képet csinált, rólam is a madarakkal, mert sajnos mióta az új gépem megvan, a képeim sokkal jobb minőségűek, de már nem tudom magam fényképezni, mert nehéz a gép én meg suta vagyok. No most megint lett egy jó csomó képem a madarakról ahogyan bújnak. Majd teszek fel ide is a galériába. Hamar eltelt az idő, mennie kellett, de olyan jól esett, hogy elmondta: az idén elkészül a házuk és bármikor papeszostól mindenestől mehetünk!!!:-))
A ParrotLanden érdeklődött valaki a nemes felöl. Rettenetesen megörültem, hiszen nagyon kevesen ismerik, még kevesebben tartják, pedig nagyon is élhető az élet velük. Priviben írogatunk egymásnak, mint kiderült levelezőpartnerem fényévekkel fiatalabb nála (szerintem meg is szeppent szegény, mikor megtalálta a blogomat és meglátta a képesfelemet!!!:-DDDD) de fiatal kora ellenére rendkívül értelmes, megfontolt és kedves fickó. Abszolut normális család lehet, hiszen megírta, hogy a szülei is támogatják a papagájvásárlási terveit. Írtam neki a nemesről, erről a csodálatos madárról, bár az igazat megvallva azt is megírtam, milyen veszélyeket is rejt magában, amikor az ember magához vesz egy ilyen intelligens és okos madarat. Eszembe jutottak a többiek, Csilla akinek a madarai zöme papagájmenhelyekről került ki, Kinszky, akinek a fia külföldön tanul és bizony Mano tépegette is a tollát rendesen, mikor elutazott, még szerencse, hogy a szülők gondját viselik, a PL-en a sok beírás, hogy ivarérett lett a madár és nem bírnak vele ezért eladnák.................... sorolhatnám még eleget!!!! És mivel tudom, hogy tisztelet a kivételnek, a tenyésztők nem arra hívják fel a figyelmet, mekkora felelősség egy ilyen madár magadhoz fogadása, hanem potenciális vevőt látnak benne, hát megtettem én. Remélem, nem bántottam meg vele, nem rosszból tettem, hanem az ő és a madár érdekében!!!!

"Ezek a madarak nagyon hosszú ideig élnek. A nemes konkrétan 30-50 évig is elél, ha jól van tartva. Te pont abban a korban vagy kb. hogy valóban élete végéig veled maradhatna ( sajnos én már ugyanezt nem mondhatom el magamról:-( ). Annak a madárnak Te leszel mindene, a társa! Felelősséggel kell ezt átgondolnod, hogy mi történik majd vele, ha a Te életed változik?! Ha pl. nem .......en tanulsz tovább, ha családot akarsz alapítani és esetleg a párod nem fogja szeretni, vagy a madár utálja a párodat, ha gyermeked lesz és a párod nem akar majd madarat tartani a gyerek mellett. Lehet, most azt gondolod, hogy egy gonosz öreg banya vagyok, de hidd el, sajnos rengeteg madarat láttam már megtépve, boldogtalanul, gazdától gazdáig vándorolva!!!!!!!!!!:-(((((("

Hát valahogy így szólt a levél. Várom a válaszát, ha úgy gondolja, hogy belevág,én minden segítséget megadok neki, ami tőlem telik. Ha viszont úgy érzi, hogy nem lesz kitartása ehhez a dologhoz, úgy mindkettőjüknek jobb, ha még most meggondolja magát!!! Isten segítse, hogy jó döntést hozzon!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése