2012. május 18., péntek

Kedves Olvasóim!

A Sors vagy nevezhetjük máshogyan is, kinek mi a szimpatikus, különös akaratából a tegnapi nappal egy másik jákó gazdája lettem. Zebi, mint már írtam egy 8 éves jákó hím, aki az egész eddigi életét egy személlyel töltötte, akihez nagyon erősen kötődik természetesen. Az ő életkörülményei most változnak, nem tudja a továbbiakban a nyugodt, állandó és kiegyensúlyozott életet biztosítani Zebi számára, ezért úgy gondolta, én talán meg tudom ezt adni neki, így Zebi a tegnapi nappal átköltözött hozzánk.
Őszintén szólva rettenetesen megviselt a dolog engem is, látni az embert, akinek 8 éve ez a kismadár a konstans az életében, a kisírt szemeit, látni, hogy teljesen egy hullámhosszon vannak és ahogyan egymást nyugtatgatják  .................. belegondolni, hogy egy hasonló szitut hogyan élnék meg én....... szóval lelkileg én magam is erősen padlóra kerültem a dologtól........! Valószínűleg ezért lett aztán estére valami rémületes fejgörcsöm.

A mai naptól a "Zebi naplója" részben mesélek N-nak, hogyan élünk, hogyan szokik be hozzánk Zebi, a kis malőröket, a vidám perceket (mert remélem hamarosan azok is lesznek) képekkel illusztrálva, hogy ha már nem lehet vele, azért mindent tudjon, ami a kis jákófiúval történik. Reményeim szerint összebarátkoznak majd Merlinnel, hiszen "egy vérből valók", ahogyan  Kipling is írja.:-) Egyelőre még ott tartunk, hogy rá kell erre jönniük, tekintve, hogy Zebi sem látott az élete 8 éve alatt másik jákót, Merlin pedig egyke volt, nem testvérrel nőtt fel. Próbáltam is tegnap oldani a feszültséget, mikor meglátták egymást, vidámam rámutattam mindkettőre: "Oposzzum - oposszum!" felkiálltással, de ezt szerintem egyedül én értettem, mint nagy "Jégkorszak" rajongó, senki nem vágta, miről is van szó.
Zebi antréja egyébként elég jól sikerült, a többiek lesték az új fiút, aztán amikor szegényt ki akartuk venni a hordozóból, akkor elkezdett kétségbeesetten kiabálni, erre Morzsi is és Sámi is rákezdett ugyanúgy, szépen elvokalizálgattak hármasban, de hát ugye ez így természetes! 
Ma az esti kiengedéskor odaviszem mindegyiket, bemutatom nekik Zebit. Ő egyelőre nem jöhet még ki, meglátom, hogy mi lesz a többiek reakciója és innen alakul a dolog!
Tehát, aki közületek a továbbiakban követni szeretné Zebi sorsát, látogasson el a "Zebi naplója" részhez is!

Remélem Zebi hamar otthon érzi majd magát nálunk és az történik, ami mindenki számára a legjobb!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése