2012. október 5., péntek

Ma kibontakoztam a Facebook-on!!!!:-))))

Miheztartás végett a vendégeknek (részlet és kiegészítés a Bottyán Equus oldaláról) "Drága állatkáim! A következő üzenetet ragasztottam ki a bejárati ajtónkra.
Az összes állatot nem tartónak, aki ide jön és panaszkodni támad kedve az állataink miatt;
1. Ők itt laknak. Te nem.
2. Ha nem akarjátok, hogy szőr vagy toll kerüljön a ruhátokra üljetek a feneketeken nyugodtan.
3. Sokkal jobban szeretem az

 állataimat, mint a legtöbb embert.
4. A számodra Ő egy állat. Az én számomra Ő egy örökbe fogadott fiú/lány, aki alacsony, szőrös,tollas, négykézláb közlekedik vagy két lábon és repül, nem beszél tisztán vagy éppen tökéletes magyarsággal magyaráz, felszólít , esetleg káromkodik (nem tőlünk tanulta, hanem az ikrünktől).
5. Ők éppen olyan intelligensek, mint a delfin és az elefánt, csak kicsit kisebbre nőttek.
6. Na ingereld őket és ne szórakozz velük, mert nem felejtenek.

7. Ne állj a madárszobában a kötéljátszó alá, mert Te idegen vagy Nekik és hamar kaphatsz a fejedre egy jókora kokit. " ragasztottam ki a bejárati ajtónkra.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése