2009. február 2., hétfő

Annyira utálom a hétfőket, hogy az már fáj!!!!!!!!!!!!!!!! Most pedig meg is fogalmazódott bennem, hogy miért. Hiszen hétfőn ott kell hagynom a három ördögöt és a tetejében ilyenkor mindig későn érek haza. Volt is nagy cuppogtatás, mikor eljöttem!!!! Szegények, csak néztek szomorúan, hogy már megint eltűnök, nagyon élvezik a hétvégéket, mikor egész nap bandázhatunk. Reggel, mikor a gyümölcs-zöldség keveréket vagdostam nekik, megcsapta az orromat az illata, hát mondhatom, én is szívesen belekanalaztam volna. Ma ananászt(persze frisset) , kápia paprikát, répát és almát kaptak. Mikor kitettem őket reggelizni, rá is cuppantak rendesen. Sámi már az este velem eszegette az ananászt, mikor megtisztítottam. Benn ücsörgött a kalitjában a kis büdösbogár, de mikor meglátta, hogy ülök a tv elé tálcával a kezemben, hát egyből elkezdett nyomulni kifelé, ne má ő ne egyen belőle. Sámi imádja az egzotikus gyümölcsöket, a kiwi a kedvence, de szereti az ananászt, licsit,gránátalmát és időnként a mangót is. Most csíráztatok is nekik búzát-kölest-rozst, na az még csak a kedvencce. Beteszi a fejét a táljába és ki se veszi, míg egy pici falatka is van benne. Tegnap úgy is jó napja volt, mert borsós-kukoricás rizst csináltam és abból is jól befalt, persze még melegen. A sapisok nem ugranak a meleg kajáért, de Sámsonnak az a kedvence, bár csak akkor tudom megoldani, hogy kapjon, ha normális időben otthon vagyok este.
Jó volt velük a hétvégén, bár Csibiék időnként igen belejöttek a hangolásba, ígértem is, hogy szélsebesen berakom valamelyiket a levesbe. Aztán rájöttem, hogy Zizi a fő ordibálós, sajnos lövésem sincs, hogy mi baja ilyenkor. Reggel zuhanyoztak mindhárman, tehát a vízhiány az nem lehet. Kinn is voltak egész nap, a kalit tetejét kinyitottam és feltettem nekik a kiülőt, hát nem tudom......... valszeg jól el vannak kényeztetve és állandóan rajtam lógnának!!!! Ismerek én olyan sapist, aki néma csendben van egész nap, oszt jó ha este kicsit kijöhet. Az is igaz, hogy ő egyedül van és egyedül csendesebbek. Kati Bumikája is olyan, mint egy kisangyal!!!!
Azért két kis történetet elmesélek nektek, amin jókat vihogtunk a papával. Az egyik szombat este, történt. Csibikém valamért megbokrosodott és a hálókalitban levő magostányért leverte, aztán megfogta a csőrével és mint a tamtamdobot, ütögette a kalit aljához. Vagy kétszer visszatettem a helyére, de ő csak leszedte és kezdte a dobolást. Harmadjára megmérgesedtem, benyúltam, megfogtam a kis tálat, kicsit hókon nyomtam vele és visszatettem a helyére. Nem buta madár, onnan békén hagyta és nem nyúlt hozzá többet!!!!!!:-))
Aztán tegnap reggel, mikor ki akartam venni őket kakilni, még nem húztam fel a redőnyt és erőst félhomály volt a szobában. Csibit kivettem, de mikor benyúltam Zizikéért, megijedt a kezemtől. Leugrott a kalit sarkába, odadugta a kis fejét és mint az örült,kapaszkodott a csőrével a rácsba. Mondhattam én neki bármit, csak lógott ott és szorította a rácsot, mint akit a tigirsek közé akarnak vetni és fogja a palánk szélét, nehogy leessen. Nagy nehezen leszedtem a csőrét, akkor a két lábával markolta!!!!:-))))) El kellett mennem felhúzni a redőnyt, hogy világosság legyen és lássa meg, hogy én vagyok és csak ki akarom vinni!!!!!!:-)))))))))
Na hát kb. ez hiányzik ilyenkor hétfőn, de nagyon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése