2009. február 17., kedd

Öröm és szomorúság .......

Tegnap este hatalmas nagy dolog történt!!!! Mióta együtt vagyunk Sámsonnal, először komunikált velem úgy, hogy meg is értettem. Mágnyessel beszéltünk telefonon, persze jó nagyokat röhögtünk közben és egyszer csak a kis bitang, aki a vállamon ücsörgött elkezdett röhögni. Jó hangosan!! Mágnyes is hallotta, persze ettől még jobban rázendítettünk, ami viszont igen tetszett Sámsonnak, onnan időnként ő is elröhögte magát!!! Hát lehet hogy ő is elkezd végre beszélni???? Nagyon örülnék neki, bár amíg nem beszélt, addig is pont ennyire szerettem, de azért ez olyan klassz dolog lenne. Papának meséltem, erre ő mint a féltékeny ovis, odavette magához és mondogatta neki, hogy na röhögj már nekem is kicsit!!!!:-)))) Mintha az úgy menne!!!:-)))
Csibikém pedig megsértődött a hétvégén, nem is kispályásan vagy fél napig valahányszor arra mentem hátat fordított és hangosan morgott, úgy gyomorból, hogy még egy jól megtermett masztiff is megirígyelhette volna. Aztán megenyhült és délután már hagyta kicsit gyömöszölni magát, sőt vadul osztotta a puszikat is. Az történt ugyanis, hogy nagyon rárántottak a hangicsálásra Zizivel, szóltam párszor hogy vegyék kicsit lejjebb a hangerőt, de hiába. Ott volt előttem a viráglocsoló, hát fogtam és megcéloztam őket! Teljesen fel voltak háborodva, méltatlankodva elvonultak a kalit hátuljába, Csib meg kifejezetten zokon vette a terrortámadást!!:-)
Reggel megmutattam Sáminak a havat, nagyra nyilt szemmel figyelte, hogy mi az a fehér valami kinn, ami mindent beborít. Csibi kifejezetten szereti nézni a havat, van egy kis doboz az ablakpárkányon, arra feláll, hogy jobban lásson és egészen sokáig nézeget kifelé.
Aztán rossz élményeim is voltak. Megtaláltam Grincike blogját, örültem, hogy talált ő is magának valami jó kis elfoglaltságot, amiben örörmét leli. Bizonyára nem nagyon jó egyedül lenni, aki viszont annyi fele szórja szét magát, mint én az meg kifejezetten vágyódik néha arra, hogy egyedül lehessen. Szóval az első beírás, hát az kicsit ledöbbentett. Konkrétan arról szól, hogy mennyire szeretné megismerni Csibiéket, de nem hozom el magunkhoz, ez bántja, tüskének érzi magában, de könyörögni nem fog........ Szóval ezen azért kicsit elgondolkodtam.... Való igaz, hogy még nem volt nálunk. Meg is igértem neki, hogy el fogom hozni, Karácsonykor jártam nála utoljára, mikor magot vittem Samukának, sajnos azóta valóban nem jött össze a találkozás. Én nem egyedül élek, népes családom van, akik számítanak rám, valóban elég nehezen jutok el máshová. Az egyetlen kivétel a péntek délutáni sziesztám ott, ahol feltöltődöm, azzal akivel minden gondomat meg tudom osztani és aki velem is megossza a bajait. Abból a kiruccanásból nem engedek, az szent. Azonban van egy lányom, aki ha vizsgázik és tanul, mint az őrült, akkor még a széket is a feneke alá tolom, mert megérdemli, van egy anyukám, aki egész nap egyedül van otthon és alig várja, hoyg betegyem a lábam és valakihez szólhasson, van egy párom, aki este fáradtan hazajön és szüksége van a szeretetemre, aztán unokám, fiam és menyem szóval sorolhatnám még, mennyi helyen kellene helyt állnom és sajnos még ez sem sikerül mindig....
Nagyon kedvelem Grincikét, el is fogom hozni hozzánk, hiszen tudom, hogy nagyon szeretné már Csibit egyszer jól megdögönyözni, de az elmúlt időszakban sajnos erre nem volt lehetőségem.
Néhányan járnak hozzánk a fórumról, bár nem azért, hogy Csibiéket látogassák, hanem főképpen ezért-azért jönnek. Ki magot visz, mert én zsákkal szoktam venni és sokkal olcsóbb így, mintha a kereskedésben venne pár kilót, vitamint is szoktam adni, ha valakinek csak egy madárkája van és nem akar nagyobb kiszerelést venni, gyűjtöm a piros pontokat, hogy biztosan a felhők széléről nézegethessek majd vissza az enyéimre!!!!:-))))) Valószínűleg az verte ki a biztosítékot Grincinél, hogy a fórumról eljött valaki, akinek kölcsön adtam az egyik szállítómat, hogy ne kelljen több ezer forintért venni egy költözés miatt. Ez azonban egy fél órás villámlátogatás volt,berohant, 15 percig nézegette a madarakat és kirohant, mert a párja a kocsiban várta és nem akarta megváratni sokáig, nem hiszem hogy Grinci ilyet érdemelne.
Ha ezen bántódott meg, hát azon sajnos nem tudok segíteni, de biztosan el fogom hozni, amint kicsit nyugodtabb a helyzet nálunk. Aranyos, jószívű,jó humorú ember, sajnálom, hogy ekkora bánatot okoztam neki, de egyelőre még az osztodás tudományát nem sikerült megtanulnom!!!:-)

1 megjegyzés:

  1. Szia mizo!!!

    Gratulálok :DDDD Most meg majd megindul, és pár hét mulva már ő veszi fel a telefont :) Olvasgattam mostanában az indexes papis fórumot, de annyi a beírás, hogy csak lassan rágom át magam rajta :) Huh majd még irok mélt, mert vmi még ugyis eszembe jut majd... Addig is szép estét a csipet-csapatnak :D
    bvid

    VálaszTörlés