2009. április 21., kedd















Még mindig Csütörtök : ilyenkor mindig elmegyek a Fressnapfba és megveszem Dániel egész havi konzerveit, a Textrába a macskák kajáját és persze körülnézek, hogy mi mindent találok a kis gengsztereknek. Nagyon hasznos benézni a rágcsálós polcokra (itt vettem az almatartót, Sáminak Nyúlra egy szép fémgömböt, amibe spenótot meg ilyesmit teszek, de ha semmi sincs benne, akkor is eljátszik a csengős alsó részével, szintén Sáminak fa csörgős mindenféléket, a sapisoknak pedig egy kis kötelet, mindkét végén fakockával)). Most itt nem láttam semmit, de a macskapolcokon gyönyörű, színes pinponglabda volt és hozzá hengeralakú, gurulós csörgő. Na ezeket vettem, a gurulós csörgőt Zizikémnek, a labdából mindenki kapott egyet és még Bumikának is vettem. Aztán mikor már túl voltunk a kv-záson, bementünk és mindenki a kalitja tetején ugrált, akkor kiosztottam. Leírhatatlan volt a hatása a kis pingponglabdának!!!!!!!!! Sámi, aki a játszóterén kapta meg csak odatette a csőre elé, felpucsította a kis tollas seggét és mint a hóeke száguldozott fel és alá a játszótéren hangosan kurjongatva!!! Zizi pedig....... hát a röhögéstől csak úgy döltünk, mert meg akarta fogni a kis labdát, de az ugye állandóan odébb gurult és kicsúszott a kis ujjaiból, ez pedig néhány perc múlva úgy nézett ki mintha ott állva tekerné a bicikli pedálját!!!! Csuda aranyosak voltak!!!! Később aztán letettük őket a földre és ott molyoltak a játékokkal!!!!!:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése