2010. január 23., szombat

Mózes.....

Pénteken beszéltem Jocival. Hetente felhívom, hogy érdeklődjek Mózes fejlődéséről. Ahogyan beszélgettünk, egyszer csak Joci megköszörülte a torkát és azt mondta:
"Először azt hittem, csak viccelsz, mikor azt mondtad, olyan kis púpos, mint Quasimodo. Nos, ez nem vicc, Mózi valóban púpos."
A vitaminhiánytól, a rossz körülményektől a szervezete egészen pici korában a teste fűtésére használt el minden kaját, olyan hideg volt az oduban, hogy a pára is megfagyott, ezért volt olyan kis fejletlen a teste és emiatt a csontjai rosszul növekedtek, valószínűleg púpos is marad!!!!:-(((
Nincs kedvem senkivel sem beszélgetni. És ha eszembe jut, ahogyan Joci kitette az inkubátorból és állt ott olyan kis szerencsétlenül, púposan, még üvölteni is tudnék!!! És szívből kívánom, hogy a Jóisten verje meg az olyan lelketlen és szemét szaporítókat, mint akinek a tenyészetéből Mózes kikerült. És sajnos az az érzésem, hogy ez a szemét nincs egyedül, vannak még ilyenek jópáran.................

2 megjegyzés:

  1. Ne légy elkeseredve lécci! Jaj, olyan nehéz bármit is mondani...
    figyu...Lencsibabát én is sérülten vettem, az alsó csőre "bekapta" a felsőt, olyan volt, mint embernél a bulldogharapás. Mára ezt teljesen kinőtte. Aztán ilyen gyenge fizikumú madarat még nem is láttam, mint ő. Van valami gáz a légzésével. Voltam vele Pazár dokinál, próbálja helyrehozni, de nem biztos, hogy sikerül, mert már idült betegség. Igaz, nálam nem a tenyésztő hibája, így született szegénykém.
    De Te is ugyanúgy imádni fogod Mózest, mintha teljesen egészséges lenne, ebben biztos vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Az az ember a mi mércénkkel nem is ember.

    A kismadár meg majd boldog lesz csúnyácskán is. Minden sérült és beteg élőlénynél a legfontosabb, hogy a legjobbat hozza-hozzuk ki a lehetőségekből. Nálad jobb helyre nem is kerülhetne. Te is tudod, mi is tudjuk... Aztán meg úgy is tudom, hogy minél nünükébb szegény annál jobban fogod imádni :)

    VálaszTörlés