2012. augusztus 4., szombat

Ezek a nemes fiúk hatalmas arcok! Tegnap, amint a kalitokat takarítottam a 3 jómadár kinn araszolgatott a kötélen. Valami üldözésest játszhattak, mert mindig valamelyik "rohant" araszolva a kötélen, a másik kettő meg utána. Haláli pofák, az biztos. Aztán egyszer csak meghökkenve láttam, hogy bizony Zserbó feje fel-le jár, aztán odahajol Morzsikához és szépen megeteti. Drága kis Morzsi, hát ha így haladunk egyszer majd kipukkad, olyan kis dagi lesz...:-))) Sajnos még képet sem tudtam csinálni, mert éppen félig be voltam szorulva Morzsi kalitjába, mert a macskaalmot cseréltem.
Aztán még a Pipi is meglepett egy új szóval, tényleg nagyon okos kislány. Le akartam venni a kötélről, hogy eltegyem. Ilyenkor előveszi a legszebb, legédesebb nézését a megátalkodott bitang és ilyeneket mond: " Adj egy puszit, pipipuszit! Szeretlek! Szép vagy, okos vagy!" még a legszőrösebb szívű gazda is ellágyulna tőle. Persze, ha mégis mennie kell befelé, jó jákóhoz mérten azonnal törleszt is. Na, csípni nem mer, de azért igyekszik jól ráfogni az ujjamra és közben még sérteget is: " Micsinász?? Örűt vagy?! Bolon vagy?!" 
Tegnap Csibiék leverték a vizüket és a magjukat. Nem tudom mikor csinálták, de Bubus eléggé harcias kedvében volt (kettejük közül ő utálja jobban, ha benyúlok a kalitba, mikor ők is benn vannak), felfújta magát, és neki akart ugrani a kezemnek, de résen voltam, épp ott volt a sprickó, azzal próbáltam a kis amazont sakkban tartani, míg kicserélek mindent. Hozzá kell tennem, hogy ha kinn vannak, Bubus az első, aki rohan a kezemre, belefekszik az ölembe játszani, de hát végül is az ő háza az ő vára!!!:-))).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése