2012. augusztus 24., péntek

N.-nak....

Kedves N.!

Tudom, hogy figyeled a híreket Zebibabáról!:-)

Jól van, kedves, békés, olyan amilyennek bemutattad. A világon semmi baj sincs vele, jó az étvágya, eljátszogat a kalitban, elég gyakran cserélgetem a játékait, amit minden különösebb idegeskedés nélkül fogad. Továbbra is általában reggel-délelőttönként szeret kijönni, de előfordul, hogy délután is kiül a kalitja ajtajára és a többieket figyeli. Sosem goromba, durva vagy csípős.Az első pillanattól simán cserélgetem a táljait úgy, hogy benyúlok és ki-beteszem őket, igaz, mindig mondom neki, hogy kap friss ..... (valamit). 
Sokat és szépen beszél, új szavakat is tanul. Megtanulta, hogy "kicsibogár" (én szoktam Neki mondani) és még egy csomó új hangot és szót is. Nagyon ügyes, gyakorlatilag mindent eltanulnak egymástól a Pipivel.
Zebi egy igazi álommadár!
És igaz, hogy rettenetesen utálja, ha fényképezem, ezeket a képeket kifejezetten Neked készítettem Zebiről!:-)))


A kalitja ajtaján kívül még itt szeret üldögélni a fotelom fejtámláján. Sámival nézegetik egymást ilyenkor, de semmi agresszív viselkedést nem tapasztalok közöttük.


Már nem tudom mit mondott itt, de látom rajta, hogy teli volt a bakkancsa a fotózással!:-))


Kicsit homályos, de azért tettem fel, mert annyira gyönyörű a feje itt, igazi Zebis nézéssel!:-)))


Remélem, hogy Te is jól vagy és sikerül a terveidet megvalósítani. Tudom, hogy nagyon hiányzik Zebi (már nekem is nagyon hiányozna, ha nem lenne itt), de talán vígasztaljon az a gondolat, hogy szemmel láthatóan sikerült beilleszkednie és jól érzi magát nálunk.

Szeretettel

mizo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése