2012. augusztus 2., csütörtök

Halas rizotto a'la Zorka

Hát nagyon bejött!!!! Ilyen gyorsan nem is emlékszem, hogy bármit is befaltak volna, mindegyik ette, mint az éhező etióp papagájok! Még Csibi és Bubi is bevágta hang nélkül, pedig ők eléggé válogatósak kása-ügyben.
Ma is csupa csemege lesz az életük, jártam az Intersparban és kaptam gránátalmát, az is No.1., még arra is képesek, hogy ha leesik egy szem, akkor lemásszanak a kalit aljába érte. Vettem egy édesköményt is, ezt még nem próbáltam. Nem fog kárba menni, ha nem eszik, mert én is nagyon szeretem, úgyhogy valaki, vagy ők vagy én, megeszi. Maradt még a hétről némi mangó is, hozzá friss kiwi, hát csupa habzsi-dőzsi ez a nap!:-)))
Tegnap újra átrendeztem Zserbó kalitját, foglalja csak el magát, ha én nem vagyok otthon. Ott figyelt mellettem, de már nagyon kulturáltan viselkedett, kezdi megszokni a helyi sajátosságokat!! Azt hiszem, lesz majd öröm és boldogság, ha Reni megjön!!!! Morzsi, aki egyébként nem kispályás, ha irigykedésről van szó, azonnal ott termett a Zserbi kalitja tetején és felülről próbálta kihúzgálni a színes műanyag babaláncokat. Persze, hogy nem sikerült neki.:-)) Zserbó nagy szemekkel nézegette, hogy mit akar ez az őrült kiráncigálni az ő kalitjából??:-)

Ezt meg most le kell írnom, mert azonnal agyvérzést kapok és itt üt meg a guta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-(((((((
Van egy  vevőm, két gyerekes család,  (itt a boltban), vettek egy jákófiókát Vecsésről, nem Deák Janitól. A "tenyésztő" mert nem az, csak dilerkedik a rohadék, azt mondta a még nem 3 hónapos fiókára hogy adjanak neki magot, szokja csak meg, hogy az a kaja!!!!! A kurva életbe, hogy az ilyenbe nem csap bele a ménkűűűűűűűűű!!!!! A jákó különösen kényes arra, hogy addig egyen tápot, ameddig ő kívánja. Ha nem fog neki kelleni, egy falatot sem lehet majd bele diktálni. Mért nem adott nekik egy kis tápot, hogy esténként megetessék kanállal a kicsit??? Kanálból nem tud félre nyelni, szépen lecsócsálja róla a tápot. Tudom, mert Zizit, Morzsit és Merlinpipit is etettem kanállal. Merlin nagyon hamar abbahagyta magától, nem kérte, de ez a kisbaba koldul állandóan, bemászik a gazda tenyere alá és a szárnyaival verdesve próbál valami kis tápot szerezni. Arról nem is beszélve, hogy ezekből komoly pszichés gondok lehetnek később!!!!! Máthé Joci is mindig ad tápot, hogy ha valaki etetné még otthon a kismadarat és Kati is adott a fiókák mellé mindig. Egy lelkisérült madár egy kétgyerekes családba nem igazán ideális!!!! Próbáltam a gazdának mondani, hogy akkor valami híg kukoricadarát vagy ilyesmit adjon neki, még arra is jó, hogy hamarabb lesz bensőséges viszonya a kismadárral, de sajnos süket fülekre találtam!!!:-((((( A  gazda vakon hisz ennek a nyomorult pénzhajhásznak, akinek csak az a fontos, hogy túladjon a fiókákon!!! Mért nem lehet ezek ellen tenni valamit????!!! Gyűlölöm, utálom az ilyen szemeteket!!!!! Pofán tudnám vágni, hogy lehet élő-érző lényekkel így bánni!!!!!!!! Bezzeg a magból (ami persze a saját keveréke) megvetetett valami hatalmas zsákkal velük. Tiszta szívemből kívánom, hogy kapja vissza százszorosan, ahogyan ezekkel a szerencsétlenekkel bánik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-(((((((((((((((((((((((((((((((( 
Én legalább is imádkozom ezért!
UFF! Beszéltem.



1 megjegyzés:

  1. Tisztára meg vagyok hatva :)) Örülök, hogy bejött nekik!
    Az utsó bekezdés nagyon szomorú, de sajnos ez a rögvalóság :(
    z.

    VálaszTörlés