2012. augusztus 1., szerda

Tegnap megtört a jég, a kis griffmadár annyira igyekezett, hogy sikerült elkapnia az ujjamat.:-))) Olyan aranyos volt, csak lesett, mint a lukinyúl, ahogyan rárivalltam, Zebi meg azonnal megkérdezte,: "Mi bajod van?" mire én felháborodva elmagyaráztam neki, hogy a kis büdösbogár csak elkapta az ujjamat, valszeg egész héten erre spórolt!:-))) Hiszen éppen abból a finom Hipp müzliszeletből adtam volna neki, amit Reni hozott, hogy ez Zserbó kedvence! Nem az!! Az ujjamat jobban bírja!!:-)) Nagyon fifikásan csinálta, éppen kinn volt, megkínáltam a müzlivel, eddig mindig szépen elvette és megeszegette, most nézett rám csodálkozva, hogy ez vajon mi lehet, lassan lehajolt és a müzliszelet helyett lenyúlt az ujjamig, nem mart, csak fogott, mint a satu, olyan volt a csőre, benne az én szerencsétlen ujjammal, majd elengedte és mint a ma született bárány, nézett rám, bár én úgy láttam némi kárörvendés is volt a tekintetében!!:-))) Meg kell mondjam Morzsikám szorítása Zserbó csőre mellett egy thai masszázs!!!
Utána szépen eljátszogatott mellettem, míg kitakarítottam és meghallgatta a hegyi beszédet, hogy mennyire genyó dolog összetépni fecnikre a papírt a kalit alján és kiborogatni a magot, undi papagájlevest csinálni és főképpen a Nanny ujját szorongatni! Valszeg értette is, mert utána simán ráállt a kezemre, nem akarta a véremet venni, sőt átkecmergett a vállamra is, akkor aztán szépen betettem a helyére, mert láttam, hogy Sámi szeme erősen villog, ahogyan nézegeti, hogy mit is csinálok én az új fiúval.:-))) Három lapát szemetet söpörtem össze a kis drága után!!!:-) Cserébe viszont megnyerte  a "Nap kosztosa" címet, mert pillanatok alatt eltüntette a brokkolis, borsós, répás, sütőtökös kását. Bocsi Reni, de jobban szereti, mint azt a Hipp-es nyaflatyot!!:-)))

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én kérek elnézést a kis fószer helyett!
    Kárpótlásul viszem Neked a fürdőrudat! :)
    Én még nem láttam, de ma érkezett meg a kis csomag a barátnőmhöz! Mindössze 40x50x60 cm-es dobozban :)
    Már csak 5-öt kell aludni és megyek!
    (a Hippes trutyi nálam is csak vésztarcsi)

    Puszik

    VálaszTörlés
  2. Nem kell elnézést kérned, ez minden papagájos önként vállalt aszkézise!:-))) Nem is gazda az, akit még nem csípett meg papagáj!!:-))) Na jó, Sámson, Pipi és Zebi kivétel, de ami késik nem múlik!:-))) Jajj, de jó, hogy jön a rúd, a jövő héten szabin leszek, majd jól begyakoroljuk a rúdon való fürdést!!! Isten vagy!!!:-)))

    VálaszTörlés