2010. március 26., péntek

Mózes

Mióta itt a kuckó, egyszer sem esett le ............ :-)))

Ma reggel már szépen repült utánam, több-kevesebb sikerrel rálandolt a vállamra és ott ücsörgött. A másikon meg a Sámson, hát jó kis bodyguardjaim vannak!!!:-)))) Persze előtte jól belaktak csíráztatott maggal. Teljesen normálisan ki tudom venni a kalitból reggelente.
Hatalmas léptekkel haladunk.................:-))))

Régen mindig azt mondtam, hogy nem kell új-guineai nemes mert nagyon hangos. Ezt most ünnepélyesen visszavonom és azt mondom, hogy az én új-guineaim nem hangos, lehet hogy másé az, de az enyémnek még a hangját sem lehet hallani!!!!:-)))

Emlékszem, mikor Géza először mondta, hogy nekem adná Sámsont ajándékba, ha elfogadom, elkezdtem olvasgatni róluk. Még a PL-en is utána kérdeztem, sőt, mivel ismerem magam, tudtam hogy előbb-utóbb majd lesz neki valami cimborája esetleg párja, hát feltettem a kérdést, hogy milyenek párban. A PL oldalain nem nagyon jött válasz, priviben annál inkább és mindenki azt mondta, hogy kibírhatatlan az ordításuk, lakásba nem valóak, inkább valami tanyára.....:-))))
Szóval ez egy marhaság!!!! Amelyik ordít, az ordít akkor is ha egyedül van, akkor is ha ketten vannak, mert ilyen típusú, amelyik meg nem az semmikor sem. Ez tény!
Mint ahogyan az is, hogy baromi szerencsés vagyok a nemeseimmel, tényleg nagyon jótermészetűnek tünnek, reméljük ez így is marad!!!!

4 megjegyzés:

  1. Akkor én egy sztenderd új-guineai nemes vagyok :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon orulok, hogy jo lett a kucko:))
    A nagy elorelepesekhez meg gratulalok - tudtam en, hogy elobb-utobb O is elolvad attol a sok szeretettol, amivel korulveszed a madarkaidat:)

    Jo hetveget Nektek!

    Cupi:

    sipirc:)

    VálaszTörlés
  3. Némi keresgélések után egy angol nyelvű fórumban találtam olyan információkat miszerint az összes alfaj hasonló habitussal bír, nincs jelentős különbség viselkedésre köztük. Valószínűleg ezeknek a kiabálós híreknek az a valóságtartalma, hogy valakinek volt egy ilyen (Új-guineai) és kiabált. Egy másik nem ez az alfaj volt és csendes volt. Máris kőbe vésték, hogy az Új-guineai alfaj kiabálós. Holott minden madár egy egyéniség, ezen belül aztán lehet bujós, veszekedős, csendes, hangos, stb.

    VálaszTörlés
  4. mosmán aztán szép kis "zőccség" farm lett a Mizóka-lak.

    :-)

    VálaszTörlés