2008. május 27., kedd

Ahogy telnek a napok, egyre bizalmasabbak egymással és velem is. Egyre kevesebb a vita, napközben szépen eljátszogatnak, olyankor időnként összekapnak, de aki ismeri a sapist az tökéletesen tudja, hogy ők ilyen pukkancsok. Viszont ahogyan kinyitom a garázsajtót, azt ők már hallják fenn és abban a pillanatban beindulnak, hívnak, alig várják, hogy felérjek a szobába és husss, már jöhet is ki mindkettő. Nem is mondom, hogy nagyon haladok a házimunkában, mert mindig kitalálnak valamit és addig figuráznak, míg csak-csak leülök velük valahol, kinn a teraszon vagy a lakásban és játszunk kicsit. Érdekes, pont úgy, mint mikor Csib még egyedül volt. Ki kell tombolniuk magukból a bolodgságot, hogy ott vagyok aztán szépen visszateszem őket valamelyik kalit tetejére vagy a játszótérre és akkor türelmesen megvárják, hogy a dolgomat elvégezzem. Aztán újra együtt bandázunk lefekvésig. Most korábban fexenek, régen Csib akár 11-ig is elücsörgött rajtam, de Zizi elfárad, látom, hogy emeli a lábát és csodák csodája olyankor ha odabújik Csibészke mellé, hát ő is azonnal felveszi az pihenőpózt. Ezért aztán azt szoktuk meg, hogy 9-kor takarodó, beviszem őket a hálókalithoz, szépen egymás után bemásznak és már bújnak is össze aludni. Mindig van benn mag és friss víz, mert gyakran esznek, isznak éjszaka is.Takarítani nem kell ezt a kalitot, csak néha a portól lemosom, mert ebbe egyikük sem kakil, ez a fészkük. Aztán ma reggel meglestük ahogyan Csib lemászik a kalit aljába, mögötte szorosan a kiscsaj, Csib a csőrével addig lökdösi a kalitajtót, míg kinyílik. Kimászik, aztán visszanéz Zizire, olyan "Gyere má, anyukám!!!" fejjel. Akkor Zizi is kicuccol és várják, hogy mi is keljünk. Hát beszarás ez a két madár!!!!
Vasárnap délután megfürödtünk hármasban. Csibészke hallatlanul boldog volt, mikor bementünk a fürdőbe, azonnal nyújtózkodott, hogy tegyem fel a zuhanyfülke tetejére. Zizit is feltettem, de láttam, hogy nem érzi biztonságban magát, ezért levettem és csak a törülközőtartóra állítottam. Aztán víz kinyit és uzsgyi befelé.... de Csib még ezt sem várta meg, már ugrott is a fejemre, úgyhogy ketten érkeztünk befelé. Levettem a fejemről, ráült az ujjamra és ahogyan szoktam, csorgattam a hátára a vizet. Meg sem mukkant a gyönyörűségtől, csak elégedett pofával, hatalmasakat pislogva hagyta, hogy a víz a hátát masszírozza.Jó sokáig hagytam a víz alatt, de még így is alig akart lemászni az ujjamról, nem akart visszamászni a tartóra. Akkor Zizikét is bevettem magamhoz kicsit.... hát nem sikoltozott a boldogságtól, ezért nem is eröltettem, hagytam a dolgot, lesz még ideje rájönni, hogy nem is olyan rossz móka ez. Aztán kivittem őket a kalitba tollászkodni. Hallom ám, hogy mizopapa és Katus sutyorog. Katus: "Látod, kezelhetetlen... a madarakkal fürdik!!":-)))))))) Papa: "Nem baj, no, ő ilyen, kicsit lökött!!":-)))
Egyébként pedig tegnap este megint megleptek, Zizi egyszerűen a behajlított karomra mászott, rámhasalt és nézegetett felfelé, hogy mi van máááá, hol a simi. Hát el is kezdtem simigélni a hátát és a kis fejét. Még a szemét is lecsukta, olyan jól érezte magát. Akkor jött oda Csib is. Figyeltem nagyon, mert arra gondoltam, ha győz benne a féltékenység, akkor tuti odakap Zizihez. Érdekes módon azonban nem így történt. Először csak nézegette, hogy mit művelünk ott ketten, aztán odahajolt Zizihez és egy kis csőrőzés következett. Mondok: "Gyerekek, hát én is itt vagyok!!!! Micsoda szexjelenet ez!!??:-)" Aztán egyszerűen ő is odabújt hozzám, a fejét odatette Zizi nyakához és elégedett motyogással hagyták, hogy simigéljem őket. Ilyet még sapisnál nem tapasztaltam. Hihetetlen volt, mint két macska. El is üldögéltünk így lefekvésig.
Nem köll tv, video, semmi egyéb, ha unatkozol, a recept: két sapis.

1 megjegyzés: