2008. május 24., szombat

Az események felgyorsulnak.......






Igen, innen már napról napra közelebb kerülnek egymáshoz. Első éjszaka Zizi még a nagy hinta felső végén éjszakázott, távol Csibészkétől, aztán ahogyan telt az idő, először lemászott a hintarúdra, aztán a Csibi rúdjával szemben lévőn töltötte az éjszakát. Péntek reggel a nyakamban ült mindkettő, amikor a rövid, kurrogásszerű hangot meghallottam. Zizi kaját kunyerált a nagytól, aztán megdöbbenve hallottam a jellegzetes hangot, ahogyan a csőrük összekoccan. Csibi megetette. Innen már nem volt megállás, szorosan egymás mellett aludtak, ha benéztél a kalitba, csak két fehér hasat láttál, a fejük pedig mintha eltünt volna, bedugták a szárnyuk alá.
Aztán egész nap játék, amerre jártam vittem magammal őket, hála Istennek, kalitot már nem kellett cipelnem.Nagyon jól eltöltötték az egész napjukat, este pedig átmentünk Kygáékhoz. Nagyon rendesen vislkedtek, barátságosan, igazi jólnevelt kis sapisok voltak.De velem mindkettő ugyanolyan szelíd, azt hiszem ezt szeretem a legjobban a sapisokban, hogy párban sem vadulnak vissza egy kicsit sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése