2012. július 15., vasárnap

In flagranti..........

Jó kis hétvégének néztünk elébe .... megnyertük Pumuklit 3 napra, pénteken hoztam el a szüleitől. Előtte azonban el kellett mennem egy gyógymasszőrhöz, mert sajnos a porckorongsérveim alatt valami idegszál eszméletlenül fájt már napok óta. Kenhettem én akármivel, nemhogy kevésbé fájt volna, de még inkább jobban. Sajnos általában nyáron, a klímától, a ventillátoroktól és a huzattól mindig bedurran a gerincem. Tulajdonképpen Pumuklit nem kell emelgetnem, ezért aztán, bár az anyukája megkérdezte, hogy nem lesz-e a terhemre, elhoztam magammal. Csuda jól tudja érezni magát nálunk. Bár otthon olyan, mint az égedelem, nálunk nincsenek vele ilyen problémák. Ha mást nem csinál, akkor az állatokkal játszik. Vagy a papával pihennek, autó és motorversenyt néznek, ők a férfiak.








Az étvágyával sincsen probléma, jóízűen eszik mindent, ami éppen az étlapon van.:-))






Egyik este kiültünk a teraszra a párommal. Körülnéztünk és megállapítottuk, hogy bizony sok embernek el kell utaznia otthonról, hogy ilyen helyet lásson, ami nekünk mindennap megadatik. Emlékszem, régebben párszor voltunk az Őrségben és nagyon tetszett mindkettőnknek. Hatalmas terek, mezők, erdős részek, meg is állapítottuk akkor, hogy bizony itt nagyon is szívesen ellaknánk. Hát minden álmunk így teljesüljön, mert ha kilépünk a teraszra, akkor ami szemünk elé tárul: hatalmas terek, mezők, erdős részek. És még utaznunk sem kell érte és fizetni sem a szállásért.:-))))






Szombaton nagyon szép idő volt.  Délutánra kitettem a nagykalitokat is, akkor még a szobát felmosni is egyszerűbb. Zebulon egészen jól megszokta már a kinnlétet, bár általában az első fél órában még aggódva mászkál a kalitjába, utána szépen lenyugszik, mert látja, hogy a többiek sem idegeskednek. A terasz egyik részére szoktam állítani a kalitokat, viszonylag közel egymáshoz, most úgy sikeredett, hogy a Pipi és Zebi kalija összeért egy darabon.





Aztán ahogyan ott jöttem-mentem, néha rájuk néztem, aztán annyira megdöbbentem....... vajon jól látom, amit látok??!..... Akkor kezdtem el figyelni őket, mikor láttam, hogy egy oldalon vannak és Pipi nem éppen udvariasan közölte Zebivel, hogy "Haggyááá mááá!" Később viszont meggondolta magát és ő is visszament a közös oldalra. Elbújtam a nappali függöny mögé a kis géppel, hogy lássam mit csinálnak........ papa döbbentem nézte, hogy lábujjhegyen osonok a függöny mögé és mint egy idős és kiváncsi mámi leskelődök. Egyébként nem vagyok egy ilyen leskelődős típus.:-))) Persze, semmi nem történt, míg ott álldigáltam, aztán már kimentem a teraszra a géppel a kezemben. És akkor megtörtént, amit az előbb is észrevettem, de őszintén szólva nem nagyon hittem a szememnek.......... in flagranti kaptam a két "jómadarat"!!!! Bizony, Zebi és Pipi a kalitok két oldaláról összedugták a csőrüket és csőröztek, ahogyan kell!!!!:-))) Jupiiii! Még az sem zavarta őket, hogy ott állok és kattintgatok.









Némelyik kép kicsit homályos lett, de teljesen alkalmas arra, hogy hitelt érdemlően bizonyítsa, a két szürke elkezdett közeledni egymáshoz!!!!!!:-)))
Később a Pipi ment a dolgára, Zebikém azonban nem mozdult a közös oldalról, hátha a szürke menyecske meggondolja magát és visszamegy hozzá.  Kicsit meg is sajnáltam, ahogyan ott toporgott és a kis öntörvényű bigét leste!!!! Most nem ment, ma reggel meg újra megpróbálom összeengedni őket a szobában, mert bizony a délutáni képek nagyon ígéretesek.:-)))) Hát csak drukkoljatok, hogy sikerüljön és ez a két kis muki is egymásra találjon!!!!:-)))



1 megjegyzés:

  1. Naná, hogy drukkolunk :) Te meg csak leskelődj nyugodtan, Papa majd elnézően kezeli ezt az új szokásodat (is). Puszi nektek.

    VálaszTörlés