2012. július 23., hétfő

Szia Reni!


Gondolom, az 52 oldalmegjelenítésből 49 Te voltál!!!:-)))
Jól vagyunk, Zserbó jókat eszik-iszik.:-)) Olyan randa papagájlevest tud csinálni délutánra, hogy hamarosan valami külön díjat kap majd a Bonduelle Cup-on.:-)
Csináltam képeket is megint, de sajnos a fiam elvitte a kártyaolvasómat, úgyhogy csak hét vége felé tudom felrakni. Jól van a kis ogre, riogatja lelkesen Merlinpipit, aki a fejemre menekülve nézegeti, hogy ki ez az őrült nálunk??!! Sámival és Morzsival jól kijönnek. Néha helyre rakják, mert nem is érzi, mekkora ereje van. A kötélről nem mindig tudom leszedni, de olyankor simán leemelem egy törölközővel, nem sértődik meg, másnap ugyanolyan jókedvűen jön ki. Van egy kedvenc botunk, azzal szokott bírkozni. Jó fej, már nem csapkodja a kezemet, csak ordít, ha hallja a hangomat az udvarról, hogy menjek már kiengedni, mert unja a benti ücsörgést. Szépen repül és ahogyan mondtad ordít közben, mint a fába szorult féreg!! Merlin ma rá is szólt:" Mi bajod vaaaan??? Kussoljál el a p....- ba!!!" húú, hát nem is írom ide, el tudod képzelni!!! Sajnos, ezt valakitől eltanulta és teljesen jól használja is.:-(  Azért bízom benne, hogy a fiaim nem tanulják meg Zserbó indiánüvöltését. Már a szomszédok is érdeklődtek, hogy ki növesztett ekkora tüdőt nálunk???:-)))))))))))
Találtam a FB-on egy angol papagájosboltot, holnapra megírja, hogy mennyi egy ilyen fürdőrúd, majd megbeszéljük. Vagy sikerült valamit intézned?

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Köszönöm a beszámolót! Mindig olyan jókat mulatok rajta! Igen, párszor bekukkantottam! Na jó, lehet hogy mind az 52 én voltam!:)
    Én is, innen messziről azon drukkolok, hogy a Nagyságos Úr tanulja el a dudálást és ne a többiek az ordítást!
    Ahogy írod, hogy milyen jól érzi ott magát már elkezdtem aggódni, hogy mi lesz ha hazamegyek. Lehet, hogy nem is azért fog haragudni, hogy otthagytam, hanem azért mert elhozom! :)
    Fürdőrúd és játék ügyben még semmi fejlemény! Nagyon sok itt az egyéb tennivaló! Még biztos van 1-2 napod, hogy átgondold. Amit találtál az is webshop vagy oda be lehet menni? Mert ha normális bolt, az lényegesen egyszerűsíti a helyzetet.
    Mindenkinek sok puszi!
    Majd még benézek! :))))))

    VálaszTörlés
  2. Nem, nem , várni fogja, hogy gyere érte. Igazából semmi olyan kapcsolatot nem építek Vele, ami az enyémeknek szemet szúrna. Nehéz is lenne, mert az egyik vállamon Sámi ül a másikon meg a Pipi, a kalitból meg Zebibaba lesi őt, nagyon féltékenyek lennének, ha látnák, hogy Zserbót tutujgatom. Neki meg nincs is igénye erre, van aki tutujgassa.:-)) Csak szeret kinn lenni és a zöldekkel mókolni.
    Írtam a FB-ra és kérdeztem, hogy ez csak webshop-e vagy be lehet menni valahová. Ahogyan megjön a válasz máris írok.

    VálaszTörlés