2012. július 27., péntek

Rövid lesz a mai bejegyzés, inkább képeket teszek fel, végre visszakaptam a kártyaolvasómat.:-)
Az esti közös játék jól indult, a zöldek voltak kinn. Nem is volt semmi gond, amíg észre nem vettem, hogy Zserbó kapitány szekálja a fiúkat, kardozni akart velük és hát nem volt kétséges, hogy ki kit lök le a kötélről a belharcban. Zserbó a határokat próbálgatta, hogy meddig mehet el a nagyokkal.......! Hát segítettem neki megtalálni...... mire kettőt pillantott már benn is találta magát a kalitjába és onnan elmélkedhetett a dolgok mibenlétéről!!!!! 
Nagyon megsértődött, első körben az éppen délután kicserélt papírját tépte miszlikre, mivel ettől még nem jöhetett ki, hát a 4 évszak felé kihajigálta alul, majd elégedetten üldögélt a megmaradt papírkupac tetején. Nem volt szerencséje, mert még mindig nem jöhetett ki, viszont kinyitottam az ajtót és szépen kiszedtem a fecniket, párszor bepróbálkozott, hogy elkapja a kezemet, de van egy hang, Kriszta barátnőmtől tanultam, az ember valahol a gyomra és a torka között képezi, Kriszta a rotweilert utasítja vele, én most Zserbóra moogtam rá.... hát lehet benne valami, (ez ilyen mordulásszerű majd a végén csattanós erőteljes "Micsinááááász!!!!!") , papa szerint a gyerek megáll a fejlődésben, ha meghallja, de hatásos, simán kitakarítottam a kisfickó helyét, majd szépen letakarva jó éjszakát kívántam az egész bandának. Egyedül Zebi válaszolt az édes kis hangján: "Jó éjszakát, jó éjszakát!"
Ne aggódj Reni, igazából semmi nagy baj nincs,Zserbi alapból egy nagyon jóindulatú madár, de most kezd a kis ogre csipája kinyílni, muszáj hogy tudja, hol a helye, mert a testi adottságai miatt simán  meg tudná agyalni az enyémeket!:-)
Hát ez volt tegnap, nem szépítem,. büntiben volt a legény. Reggel viszont jóízűen nekikezdett az evésnek, már nem volt semmi baja.:-) 
Írt a papagáj játékos pasas is, sajnos ez is webshop és a tetejében abból a fürdőrúdból piros színű van, amit én nem nagyon favorizálok, mert mért ülne fel a papagáj nyugodtan egy piros rúdra, mikor a piros amúgy is riasztó szín nekik, úgyhogy lécci akkor próbálj ott intézni egy narancssárga műanyagot. Ha csak XL-es van az sem baj, legfeljebb egyszerre ülnek rá a zöld fiúk!!!!!


Zserbó kapitány


Ez még hét eleji kép, Morzsi odabicegett hozzá és szépen elkezdte rágni Zserbó ropiját, aki nagyon előzékenyen engedte is neki.........


... Morzsi megszokta, hogy Sámi mindig odaadja neki a sajátját.


Zserbó a fagyitölcsérnyi csőrével, hát nem semmi darab, az biztos......:-)


Megtámadja a rudat, ezzel nagyon jókat játszik, leharcolja simán, alig tudom tartani a végét..... itt is látszik, hogy kétszer állt sorba, mikor a csőrt osztották!!:-))))



Itt még finoman csőröznek.....


Szia Anya, vigyázz magadra ........:-)


Most kezdenek barátok lenni.....:-)



A szürke klán..... felül Zebibaba, alul a hercegnő


"Na gyere már fel anyukám, meddig várjak itt rád??!!"


1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a képeket!
    Olyan aranyosak együtt!
    Bizony, elég harcias a lelkem! Szigorúan kell fogni! :)De azért ari! Látom még mindig inkább egy sündisznóra hasonlít!
    Légyszi mondd meg neki, hogy nagyon drukkoljon a Mamájának, mert holnap van az első adás!
    És 10 nap múlva megyek haza!
    Vasárnap talán az is kiderül, hogy sikerül e megszereznem a játékokat!
    Sok puszi Mindenkinek!
    Reni

    VálaszTörlés