2012. július 20., péntek

Rómeó és Júlia..... és a többiek

Néhány maradék kép még a hétvégéről:




Dániel kutya garázsként üzemel..... (és párnaként és szitterként és barátként) ..Istenem, már 17 éves és még mindig megy Pumuklihoz, hogy játsszanak együtt, ott fekszik, ahol a kisfiú játszik, hagyja, hogy bemásszon a kosarába és tétován néz, hogy akkor ő most hová feküdjön vagy ő maga a párna Pumcsi feje alatt és békességgel pihennek együtt .... de a legcsúcsabb, mikor Pumukli este valami rajzfilmet néz és behívja az öreg kutyát, aki lefekszik a hálóban és rádiójáték formájában hallgatja vele, közben pedig vigyáz rá, mert valahol a génjeiben hordozza, hogy a gyerekre vigyázni kell..:-)))

Ez pedig a vasárnapi takarítás eleje: Morzsival kezdtem. Róla tudni kell, hogy ha nyílik a kalitajtó azonnal kivágtat, fel a kötélre és onnan már senki emberfia le nem szedi, csak ha kigyullad a kis olvasólámpa, na akkor atomcsapás szerűen a vállamra repül és reszel,reszel, míg csak elmegyünk aludni.Meg még azt is tudni kell róla, hogy bár imádom, de hihetetlenül együgyű, néha olyan dolgai vannak, hogy nem hiszek a szememnek és csak egy Isten van nála: Sámson.
Most is, hogy elkezdtem a macskaalmot kiszedni alóla, már a kötélen volt, mikor megpillantotta .......... hát a szemeinek sem hitt, a galád és álnok alomlapát ott mókolt az ő kalitja aljában.............. kitágultak a szemei és vad indián ordítás közepette megrohamozta a saját kalitját, illetve a sunyi alomlapátot, aki ugye kivárta, míg ő szépen kijött és most alamuszi módon be akar költözni!!!! Ilyen tempóban féloldalazva rohanni még nem is láttam, mindenen átmászott, ami az útjába került, csak mielőbb odaérjen........ és már az ajtónál volt, én meg szépen kotorásztam össze a szemetet a kalit aljáról, mikor döntő támadást indított a fertelmes Ántikrisztus ellen!!!!!
Púp és sántaság ide vagy oda, úgy beugrott az ajtón, hogy alig tudtam a kezemet kirántani, mert azonnal nekiugrott a zöld lapátnak, aztán nagy nehezen azt is kirángattam a csőréből, ne már szétharapdálja!!!:-)







Imigyen az alomlapát látszólag megmenekült. Befejeztem a kalitját és elkezdtem Sámiét, akkor ugye ő is kijöhetett. Morzsi lenn a földön mászkált, hát Sámi is lement hozzá. Ott aztán Morzsi újra megcélozta azt a nyomorult lapátot, de most már Sámi is azonnal segített neki az alomlapát ártalmatlanná tételében. Végül a lapátot eltettem, a két gazembert meg feltettem a kötélre, szórakozzanak ott, nem szeretem ha a földön mókolnak, mindig félek, hogy véletlenül rálépek valamelyikre, pláne, hogy Sámi kedvenc szórakozása, hogy felül a papucsom tetejére és úgy hurcoltatja magát.:-))

Közben a szürke klán is kinn van szinte állandóan,. Pontosabban Zebi kinn van állandóan, most már egészen megbátorodott, kicsit megsimogattatja velem a nyakát, megdícsérgetem és mondom neki, hogy menj Pipihez játszani és megy is. Felmászik Pipi kalitjának a tetejére (aki érdekes módon most nem csap oda egyszer sem, bezzeg ha Csibi vagy Bubi menne oda fel.......) és nézegetik egymást, aztán csőröznek is párat, Zebi etetni is próbálja, ezt még Pipi nem igazán érti, de azzal mindketten tisztába vannak teljesen, hogy egy vérből valók, az tuti!!!!! Kicsit nyüszög neki és olyan gyönyörűségesen nézi azt a kis szürke libát a kalitban, mintha Botticelli Tavasza lenne, az ember szíve egészen megdobban tőlük.:-))) A jákók szeme hihetetlen, mint egy emberé, mindent elárul róluk!!:-)))







Hát így éldegélünk, időm az semmi, teljesen leköt a 6 madár, mert persze mielőtt a nagyok kijönnek, előttük a sapisok is kinn vannak. Őket is nagyon szeretem, annyira kis bújósak, kedvesek, egyszerűen valami jó nagy adag kakiba léphettem, hogy ilyen rendes csapatom van!!!!:-))

Tegnap pedig megérkezett a 7. törpe....:-)))! Zserbó, aki egy másfél éves nemes hím. Hatalmas madár, jóval hosszabb az enyémeknél és a csőrszerkezete is tiszteletreméltó, az enyémeké sem kicsi, de valahogy Zserbié sokkal vastagabb. Összességében szerintem  a halmahéra beütés dominál nála, attól ezek a méretek!:-)) Egyébként rendkívül jól szocializált madár, simán ráállt a kezemre, kapott egy puszit a csőrére, aztán visszaadtam a gazdájának, de megfordult és jött volna vissza!:-)))) 
Felállítottuk a kalitját, kicsit necces most már a szoba, lassan csak oldalazva jutok el egyik kalittól a másikig, de kibírjuk. Zserbó 18 éjszakát tölt el nálunk, míg a gazdája Londonban dolgozik az Olympián. Még akkor megígértem neki, hogy vigyázok a zöld fiúra, mikor Zebinek híre-hamva sem volt, nyilván megoldottam, hogy beférjen, mert nem csinálok a számból ....... mást!:-))
Teljes menetfelszereléssel érkezett, nem is hiszitek el, hogy mennyire (annyira, hogy még a kalit aljába való papírt is lapokra hajtogatva hozták)! Külön mindenféle magot (ezt persze visszaküldtem, van itt mag elég) de még Hipp babakeksz és gyümölcs sőt bio müzli is érkezett, ezeket szokta szegény elnyomott madárka eszegetni!!! A gazdája nagyon aggódott, hogy vajon eszik-e majd, hát ehhez csak annyit hogy miután elment a gazda, már teli pofával nyomta befelé a szedret meg a dinnyét a kis gyámoltalan.....:-)))) Aztán megette a Hipp gyümölcspépes bio müzlit is, majd beültem hozzájuk, hogy kicsit figyeljem, hogyan viszonyulnak egymáshoz. Már délután, mikor a gazdája még itt volt és kinn ültem vele a teraszon, elkezdett beszélni, tehát úgy ítéltük meg, hogy nem érzi magát a halálsoron, sőt....!!!!!!!:-) 
A szürke Rómeó fenn ült az ő Júliájának kalitján és szépen el voltak együtt. (Érdekes, ha Pipit kiengedem, akkor kevésbé törődik Zebivel, ezért hagyom ilyenkor őt a kalitba, csak szokják egymást!)
Én a zöldeket figyeltem. Morzsi és Sámi békésen és főleg csendben üldögéltek a helyükön, megszokták, hogy amíg kijöhetnek várjanak türelemmel. nem így Zserbó. Ahogyan ott üldögéltem, kisvártatva kurjongatni kezdett.  Emberi nyelvre lefordítva ilyesmiket mondhatott: " Pattanj már!!!!! Ugorjál mááááár!!!! Gyerünk!!! Engedj ki!!! Ki akarok menni!"  Konkrétan nekem szólt a mondanivalója, rám nézett, nekem beszélt. De igaziból nem tudott a békés szemlélődésemből kizökkenteni! Majd ma kijöhet, szokja meg addig, kik is laknak egy fedél alatt vele, nézegesse őket. Nagyon jópofa volt a testbeszéde, ahogyan mindent bevetett, hogy értsem már meg, mit is akar!!!:-))) Türelem Zserbó pajti, majd holnap ti hárman együtt szépen kijöhettek!:-)))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése