2012. július 20., péntek

Reggel...


A reggeli minden különösebb probléma nélkül lezajlott, azzal a különbséggel, hogy nem 18 hanem 21 tálacskát mosogattam el.:-)  Ma reggel nem engedtem ki Zebit, mert tegnap elég nehezen bírtam rá, hogy menjen vissza a sajátjába, mikor indulnom kellett dolgozni. Egyre csak a Pipi után ácsingózott a lelkem. Zebi viszont nem tud kézre ülni vagy ha tud is akkor nekem nem akar. Ezért aztán szépen megkezdjük a kézreszoktatást, mert nálunk Mózes kivételével mind szóra jön kézre, ha kérem őket. Sámson ellenben kijöhetett, mert ha kell marokra tudom fogni, eszméletlenül békés. Fel is ült szépen a kötélre, éppen Zserbó feje fölé és nézegette, majd egyszer gondolt egyet, lelépett a kötélről és egy kamikaze ugrással Zserbó kalitjának a tetejére ugrott, onnan nézegették egymást. Egyiknek sem állt a tolla, Sámson testbeszéde jóindulatú és békés érdeklődést mutatott. Zserbó sem kísérelte meg, hogy lábujj amputációt végezzen, ezért el is döntöttem akkor és ott, hogy délután kiengedem a 3 zöldet, hadd ismerkedjenek. Az eddigi tapasztalataim azt mutatják, hogy Sámi, aki a zöld klán feje, nagyon barátságosan viselkedik más zöld ifjakkal is, Mózesre azért figyelni kell, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fog csinálni Zserbóval. Igyekszem majd néhány képet is készíteni, hogy Zserbó gazdája lássa, jól érzi magát a tollas őrizetes nálunk.:-)
Ja és még valami fontos! A délutáni kinntlét alkalmával, ha Zebi már szépen odaült Pipihez, neki is teszek be egy rudat, ami Pipi alvórúdjával paralel a másik oldalon lesz fenn, lássam, hogy mikor ülnek majd fel kétoldalon az éjszakai alváshoz. 

És végül egy kis szösszenet:
Tegnap, ahogyan a szürkék barátkoztak, papa bekiabált, hogy menjek már ki egy pillanatra, mert fontos…… úgy ítéltem meg, hogy nem fogják egymás vérét venni, kimentem hát…
Mivel a dolog hosszadalmasabb volt, mint gondoltam, szóltam az öregnek, hogy mindjárt jövök, csak ránézek a két szürke ganyéra, hogy mit csinálnak benn….
Beléptem, Zebi ott állt Pipi felett, rám nézett, kb. olyan fejjel, mint mikor egy szemtelen kamasznál ott a barátnője, de a mama állandóan bemászkál és kristálytisztán ezt mondta:
„ Na, mi van?!”  A szavam is elakadt!! Vazze, kisgyerek, ezt én akartam kérdezni!!!!:-))) Zebi talán zseni vagy valami reinkarnáció, nem tudom, de néha szinte megijedek tőle mennyire okos!!!!!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése