2012. július 26., csütörtök

Jó éjszakát, jó éjszakát.....

Tegnap a zöldek nem jöttek ki. Amikor bevittem a vacsorakását, Zebikém annyira ki akart jönni, hogy végül is hagytam, hadd legyenek kinn egész este. Nagyrészt csak ő volt kinn és Pipi kaliján ült, alatta pedig a kisliba lógott a rácson. Később úgy gondoltam, hogy kiengedem őt is, lássuk meg, mi fog történni.
Pipi lassan kimászott, minden különösebb izgalom nélkül. Azonnal mondta is: "Pipipuszi!.... Csók!", amikor megkapta utána szépen felmászott Zebi mellé a kalit tetejére. Zebi odahajolt, Pipi tolla megemelkedett, de azonnal rászóltam. Kicsit csapott Zebi felé, olyan tessék-lássék (azt ugye sejtitek, hogy ha igaziból oda akar csapni, akkor oda is csap és nem téveszti el a kiszemelt áldozatot), végül felment a kötélre. Zebikém lent maradt , nem igazán tudta, mit csináljon, a kötélre még nem mer felmenni Pipi után, tanácstalanul álldogált, a szeme zoomolt is kicsit, zavarban volt erősen. Akkor jöttem én ( röhögjetek rajtam nyugodtan, nem bánom, de tudom, hogy Zebi érti amit mondok neki) és szépen beszéltem neki, arról, hogy Pipi még fiatal, legyen türelmes vele és adjon időt neki, hogy megszokja ezt a felállást. Elmondtam, mennyire okos és szép Ő (Zebi) és milyen jó lesz, ha összebarátkoznak a Pipivel és együtt játszanak, üldögélnek esetleg össze is bútoroznak. A lélekápolást pedig N szavaival zártam, hogy még hatásosabb legyen: " Jó legyél, szépen viselkedjél Zebi!":-) Lehajtotta a kis fejét és csak simogattam. Közben Pipus a fejünk fölé ült, néha le is hajolt Zebihez, de nem ért hozzá. Nem baj, nem sürgős a dolog, nem akarunk semmit elkapkodni.
El voltak így egy darabig, aztán szépen elment mind aludni a kalitjába. Kivettem Sámit is egy pillanatra, jó éjszakát kívántam neki.
Aztán leoltottam a villanyt és a szokásos " Aludjatok szépen! Jó éjszakát!" -al elindultam kifelé a szobából.
Már az ajtónál voltam, amikor meghallottam Zebi hangját, olyan kedvesen szólt, ahogyan én szoktam nekik beszélni, de ezt még soha sem mondta: "Jó éjszakát, jó éjszakát!"  Zebi egy tünemény, annyira lehet szeretni!!!!!:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése