2012. június 1., péntek

Hát vessetek a mókusok elé, ha nem jól látom a dolgokat, de Zebi fiú lazul!!!!:-))) Bohó gyermek, kis kópé, akkorákat vág a kezem felé, ha benyúlok, hogy ihaj!!!!!! Ez jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-))) Az ő háza az ő vára, mint tudjuk!!!:-))
A Suttogótól tudom, aki pöcc-röff ott van jákó szinten, hogy általában az egykék egy ilyen dermedt, hibernált állapotban élnek, amikor a gazdájuk nincs velük, olyankor nem is nagyon esznek-isznak, ezt N is írta nekem, hogy Zebi elég rapszódikusan eszik. Amikor új családba kerülnek, nyilván először ez az állapot folytatódik és innen kell kirángatni őket , hogy csatlakozzanak a többiekhez.. Én nagggggyon szerencsés vagyok, köszönhetően N.-nak,aki szuper kispasit nevelt Zebiből, viszonylag jól viselt eddig mindent. És az étvágya....... hát mindent lehet rá mondani, csak azt nem, hogy rapszodikus!!!! Ha az én Pipibabámat Fionának hívom, amint böfögve-röfögve eszik, akkor Zebulon méltán pályázhatna a Shrek névre!!!! Ma reggel azt hittem, nem jól látok, míg kimentem a sapisok táljait kimosni és behozni a friss kaját, Zebibaba konkrétan MINDENT felzabált!!!!:-)))) Kihúztam a tálcát, megnézni, hogy csak kiverte a magokat vagy ki is bontotta, de egyértelműen mindent megevett!!! Az éhező núbiai papagájok csak sima kis kontrolltesztek mellette!!!!:-)))
Jupiiii! Ez nagyon jó hír, innen bevetjük az "etesd a bestiát" elv alapján az új trükköket. Zebi kalijában műanyag etetők vannk ( én meg egy rigolyás , öreg banya vagyok, én a rozsdamentes acél tálakat használom, azon soha nem tapadhat meg semmi, jól lehet mosni és fertőtleníteni) és már Zebinek is kikészítettem az új tálikóit. Na most aztán ma reggel, mikor konstatáltam, hogy egy Kisgömböc lakik abban a kalitban személyesen, hát fogtam és a fémtálikóba is betettem egy adag kaját. Mikor beraktam, akkor kapkodott a kezem felé, de nem csípett meg, csak gondolom tesztelte, hogy milyen gyorsan rántom ki. Nem rántottam el, az ő szavaival élve közöltem vele, hogy "Zebi nyugi, nyugi, ....jó ??!"  
A tálikó a helyére került, a másik ott vigyorog a konyhában, a harmadikat vasárnap hozom el Jocitól, mellette a zsírúj, elágazós, vékony-vastag  ülőrúd (csak az egészsége miatt, hogy masszírkázza a kis büdösbogár lábait) meg szintén várja, hogy rakjam be. ( Súgom, hogy mikor hazaértem a tál üres volt, igaz, hogy le is verte, de lehet, hogy nem jól akasztottam fel, a lényeg, hogy az összes mag bontott volt!:-)))) )
És még vettem neki egy hintát is, ami masszív, tehát csak két oldalra, jobbra-balra mozog ( az a tapasztalatom és ebben a Suttogó is megerősített) hogy a jákók nem szeretik a fel-le mozgó hintát, csak az oldalra mozdulókat. Szóval haverok, buli, fanta.......... megy ez, mint a karikacsapás!!!:-)))
Tegnap este Zebi kijött, felmászott a kalit oldalára és felvette az "azonnal elröppenek, csak még hezitálok" pózt. Végül is nem jött közelebb, pedig még Sámit is lepattintottam, ő ugye a konstans, állandóan rajtam ül, kicsit meg is sértődött, hogy elteszem, de őt kiengesztelni csak egy fél perc, mert imád és én is őt, ezt jól tudja.:-))))
Morzsi a kötél tetejéről figyelte Zebit, de minden tolla  a helyén volt ezt állandóan figyelem. A Pipi viszont naggyon érdeklődik, egyre jobban, hát egyelőre itt tartunk.
Megyek, mert 6 óra van és az már az ő idejük!!!!:-)))) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése