2012. június 8., péntek

Vettem víztisztítót. No nem csak a madarak miatt, de úgy gondoltam, hogy szükségünk van rá. Nem egy bonyolult darab, kancsós, viszont a lehető legjobb szűrőt kell használni bele. Sajnos, amint azt a szomszédainktól megtudtam, itt az ivóvíz erősen nitrátos.Kisebb gyerekeknek és még kisebb testű madaraknak nyilván nem egészséges. Felhívtam Molnár doktort, aki megígérte, hogy a jövő hét elejére utána néz, nem lehet-e valami bajuk az őrizeteseknek a magas nitrát szint miatt, mert akkor ásványvizet veszek nekik. Egyben meg is invitáltam, hogy ha felénk motorozik, akkor lépjen be és nézze meg a banditákat. Megígérte.:-)
Tegnap Bubiékat takarítottam, szokásuk szerint a vállamról, karomról lógtak lefelé és vizsgálgatták, elég hatékonyan törölgetem-e a rácsokat. A gőztisztítót egyelőre nem merem használni, nehogy Zebibaba frászt kapjon tőle. Majd lassan, fokozatosan...... Még az új rúdját sem raktam be, mert ahogyan meglátta a kezemben pitbullt megszégyenítő hangon kezdett morogni.
Tegnap kinn voltak a nagyok is, Zebi ajtaja nyitva. Háromnegyed óra kellett, hogy kimerészkedjen, de kijött. A többiek ügyet sem vetettek rá, mind el volt foglalva valamivel. A Pipi a térdemen fetrengett, Sámi aprólékos gonddal piszkálta kifelé a kalijából Morzsit, aki beköltözött hozzá és semmi hajlandóságot nem mutatott arra, hogy elhagyja a kalitot. Sikerült neki, addig cseszegette az illegális, rosszhiszemű lakásfoglalót, míg kimászott és elment máriatövismagot enni mérgében. 
Egyébként pedig nagyon is jól elvannak. Reggel mindig kijöhet Sámi, ahogyan nyitom az ajtaját, hogy friss kaját hozzak azonnal teper kifelé. Míg be érek a friss kajával felül a kötélre és nézeget. Tegnap ahogyan mentem vissza nem találtam. Hová tünhetett???!! Ő nem az a mindenhová bemászós pali. Hát a kis angyal Morzsi lepedője alatt volt, (azzal takarom le Mózest esténként, hogy kicsit tovább aludjanak, mert már 5 órakor világos van) ott ücsörgött, Morzsi meg éppen alatta és hát természetesen etetgette az óriásbébit.:-)))) Csuda fazonok, az biztos!:-)))
Ma jön N. meglátogatni Zebit. Nem tudom, mi lesz a reakciója..... kicsit izgulok, hogy minden rendben legyen. Viszont megkértem, hogy ha úgyis jön, akkor addig foglalja el a fiatalurat, amíg kitakarítom a kalitját, mert eleddig ez az egyetlen necces dolog a kettőnk kapcsolatában. Zebi egy angyal, de mint általában a pasik a takarítástól idegbajt kap. Kapkod a kezem felé, fél a rongytól is, nagy segítség lesz, ha N addig játszik vele, míg rendbe teszem a lakosztályát.:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése