2008. december 21., vasárnap

Azért mesélek is egy kicsit. Most mááá úgy is mindegy, a takarítással még nem vagyok készen, leragadtam a Harry Potter előtt. Majd befejezem, úgysem csinálja meg helyettem senki!!
Reggel történt ez a dolog, mikor Csibit és Zizit fürösztöttem. Papa nyitott be, közben pedig beszélt valakihez "Gyere csak, gyere!!" de nem előre, hanem lefelé nézett. Aztán az ajtó nyilásában feltünt Sámson művészúr, ahogyan a nagy lábaival tök csámpásan gyalogolt belelé, ő is jött fürödni. Olyan röhögés jött rám!!! Papus gyorsan felkapta, kicsit elült a vállán. "Várj türelmesen, már le van tépve a számod!" - mondta Sáminak és rátette a törölközőtartóra aztán kiment. Megfürdettem a kicsiket, betekertem őket a törcsibe és kiszállítottam a helyükre, aztán következett Sámson wellnese is, elvégre valóban kivárta a sorát!!! Már őt is szépen be tudom takarni a töröközőbe, hozzám bújik és hagyja hogy kivigyem és feltegyem a helyére.
Aztám, mikor már kinn voltunk, papa elmesélte, hogy a bátor ifjú lerepült a kalit tetejéről és határozott léptekkel indult a fürdőszoba felé, ezért gondolta, hogy ne ácsingozzon már az ajtó előtt, még rá találok lépni, mikor kijövök, hát beengedte!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése