2008. december 23., kedd

Még mondja valaki, hogy ez a papesznépség nem rigolyás.......ugyanmááááááá... dehogynem!!!!

A fenyőfa miatt át kellett rendeznem a nappalit, máskor is megtesszük ezt, ha népgyűlés van nálunk. A nappaliban csak Sámi kalitja maradt, Csibiék átkerültek a hálóba nagykalitostul, mindenestül. Csak éppen ettől a háló már olyan volt, mint az "Éjjeli menedékhely" és nem nagyon láttam helyet, ahová Sámi kis hálókalitját állítsam. Hát pont ebből eredtek a problémák!

Első este gyorsan kigopndoltam, hogy Csibiéket beteszem alunni a saját hálókalitjukba és a nagykalitjukba pedig majd a spenóthuszár cuccol be éjszakára. Hiszen máskor is átmennek egymáshoz egy kis kajalopkodásra meg ilyesmire. Igen ám, de mikor a kiscsávót be akartam tenni aludni Csibiékhez, hát csak ült a kezemen és nézett a nagy bociszemeivel, hogy na aztán ő bizony itt nem marad egy cseppeteg ideig sem, le sem szállt a kezemről, hanem elkezdett felgyalogolni rajta a vállam felé. Mit volt mit tenni, kivettem, valahogy a puffokat egymásra pakoltam, betoltam az ő kis hálókaltját oszt abba tettem alunni, na oda rögtön becuccolt és már kezdte is álomba motyorászni magát.

Aztán tegnap este is bonyolódtak a dolgok, mert akkor meg kitaláltam, hogy ha Sámi úgy sem megy be Csibiék nagykalitjába alunni, akkor ki sem veszem őket, aludjanak ott. Gondoltam én!!! Betettem őket oszt szépen le is takartam a lepedővel, de talán még az ajtót sem csuktam be, mikor Csibészke rákezdett az indiánüvöltésre! Nosza vissza, csak álltak a rúdon és vádlón néztek, hogy mért nem rakom be a saját hálókalitjukba őket ha itt az idő az alvásra. Szóval kivettem őket és áttettem a helyükre, innen kriptai csend lett!!!! Megmozdulni viszont már csak nehézkesen lehet a hálóban.

2 megjegyzés:

  1. Hát hol máshol legyen az éjjeli menedékhely, ha nem a hálóban.
    A megtelt táblát azért lassan kiteheted :))
    Gorkij is viccesebbet alkotott volna, ha ilyenben lett volna része :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog ünnepeket és békés mindennapokat!

    anyámlánya

    VálaszTörlés