2008. december 15., hétfő

Sámson, hát ő valami csodás madár!!!!!!!!!!!!!!!:-) Egyszerűen teljesen kész leszek, ahogyan odabújik hozzám, mint egy cica és kotyogva, motyogva kéri a simit!! Imádja ha a nagy csőrét simogatom, kidugja oldalt a lábát és azt is simizni kell.
Ma nagyon későn jöttem, azt hittem, már mindegyik húzza a lóbőrt, de nem. Csibi rám csippantott, hogy hát itt vannak , mi van mááááá, vegyem ki őket gyorsan és amint kivettem, máris indult a sapis szörf. Zizi, aki azért mindig kiszámíthatatlanabb, most éppen az orromat gondolta harapdálni, de ezt is csak olyan finoman, ami tőle igen nagy teljesítmény!!!!Egyszerűen pontosan érzem és tudom, mért szerette Kyga annyira a madarait!!!! Már én is így vagyok ezzel, igaziból nem is tudnám elképzelni az életemet nélkülük!!!!! Tudom, hogy nemest nagyon kevesen tartanak, még Kygáék is azt mondták, hogy olyan gyorsan elvitték mindig tőlük a fiókákat, hogy idejük sem volt kipróbálni, milyen is egy ilyen madárka, ha együtt élsz vele huzamosabban. Hát szóval ez maga a csuda!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése