2008. december 27., szombat

Egyszerűen nem bírom magamban tartani..........................!!!!!!!!!!! Sok gyönyörű ajándékot kaptam Karácsonyra, de mind között a legszebbet ma:

http://kiberloves.blogspot.com/ és benne ezt:

http://flickr.com/photos/pbekesi/sets/72157611660911401/show

Hát én ettől teljesen megmakkantam...... annyira gyönyörűek, nem is hiszem el, hogy ők az enyémek!!!!! Mintha valami csodás képeskönyvet lapozgatnék papagájokról.............
El is határoztam, megkérem Bout-ot próbáljon belőlem valami viszonylag normális fotozáshoz értő embert faragni!!!!!!!!! Lehet, hogy valami balta is kéne hozzá, de szeretném megpróbálni!!!!!
Nálunk is elteltek az ünnepek, a protokolláris és a vidám családi találkozókkal,szerencsére sok-sok pihenés is volt, már nagyon ránk fért.
Holnap még nehéz napom lesz! Kygához megyek , még nem voltam Nála. Igazából még meg sem sirattam, mert egyszerűen képtelen vagyok sírni, csak egy nagy gombócot érzek a gyomrombanés a torkomban , ha meg Katival vagyok, nagyon vigyázok, hogy legalább én ne sírjak. De Szenteste felhívtam és nem tudtam parancsolni magamnak, én is, ő is zokogtunk!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése