2008. december 17., szerda

Sámson ugye még fiatal. Most kezd majd el beszélni, Zeusz, a testvére már szépen mond szavakat. Erről beszélgettünk tegnap mizopapával, megállapítva, hogy a jelen helyzetet tekintve valószínűleg a mi kis Sámlibéjbink nem igazán leszen Kazinczy díjas, mert nyilvánvalóan első szavai valahogy így hangzanak majd: "Csibészke, kussoljál már!!!!! Lapos legyen a pofád!!" Hát igen, tegnap a tetejébe még nagyon ki is tettek magukért, egész áldott nap üvöltöttek!!! Azt mondta Mami, ott kellett hagyja őket, mert úgy érezte, menten megbolondul a hangzavartól. Az viszont már direkt a mi szerencsénk, hogy Sámi nem tanulja el tőlük az üvöltést!!! Papa szerint őt is idegesíti, pont ezért fog majd egyszer megszólalni a fentiek szerint!!!!:-)))
Szóval azért beszélgettünk erről, mert Sámson elkezdett cuppogni. Az az én szokásom, hogy reggelente, mikor kiveszem a sapisokat, ülnek együtt az ujjamon és a hátukat megpuszilgatom és jóreggelt kívánok nekik. Amikor Sámsont veszem ki, neki a hasát szoktam megpuszilgatni, a többi az előzőek szerint müködik. Csibi és Zizi is csinálja, amikor megpuszilom a hátukat, akkor ők is dobálják a puszikat. És most már a "kicsi" is elkezdte!!!!:-)))Ma indultam dolgozni, köszöntem nekik és cuppogtam párat, akkor figyeltem fel, hogy a vissza cuppogtatás nem a sapisok kalitja felöl jön, hanem Sámson köszön vissza!!!!!!!!:-)))

1 megjegyzés: