2008. december 9., kedd





Megkérgesített szívvel értem haza este! Majd adok én annak a két büdösgörénynek verekedni!!! A kis Sámival, aki aztán a légynek sem árt (kivéve az én vállamat)!!
Szóval ilyes lelki érzülettel viharoztam haza és gondoltam, akkor most megejtjük a költöztetést. Szóltam a papának is, de csak a homlokát ráncolgatta és arról faggatott, mi a fenének tegyük el szegénykéket, ha ordítnak hát ordítnak, majd abbahagyják! Katus is csak a vállát vonogatta, hogy hagyjam máááá azt a két madarat, majd csak visszajön az eszük! Hát így én meg aztán erre szépen lenyugodtam, megvizsgáltam Sámsont és láttam, hogy a tolla szála sem görbült. Mostanában csak ő van kinn és ha papa hazaér akkor már nyitja is a nagykalit ajtaját, hogy Sámi kimászhasson a tetejére és onnan nézegessen körbe. Csibiék sajnos kalitfogságon vannak, mert teljesen kiszámíthatatlanok a reakcióik, üldözik Sámsont, megcsípnek mindenkit, aki odanyúl, ha rajtuk van a bolondóra. Viszont ők már reggel fürdéssel kezdik a napot, irány a fürdőszoba és kapják a finom, langyos zuhanyt, attól azért kicsit csendesebbek.
Hát így működik ez nálunk, reggelente azt hallgatom Katustól, hogy az a nyomorult már megint felkeltette "hajnali" 9-kor, de mikor oda kerülünk, hogy lépjünk valamit , azonnal mindenki úgy véli, jól van így minden!!!:-) Az az én szerencsém, meg Csibiéké is, hogy azért szeretik ezt a két tollas ördögöt!!!!:-)
Ajándékot kaptam a Mikulástól, nagy-nagy meglepetést!!!!! Újra nagyanyó leszek....:-)))))))))))

4 megjegyzés:

  1. Vajszívű! :)

    Az új unokához gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. látod Mizoka, mikor a lélek, és a szív egy pillanat alatt
    összerogyik, a következőben már az életet harsogja.

    és így van ez nagyon-nagyon rendjén!

    gartulálok!

    anyámlánya

    VálaszTörlés
  3. Jajj de jo, gratulalok:)***

    sipi

    VálaszTörlés