2008. december 3., szerda

Ma 1/2 9-kor volt Kyga temetése. Olyan csendesen,amilyen ő maga volt.....
Nyugodjék békében!!!!


Kyga emlékére!



Sikerült beszélnem Csillával, neki is két sapisa van, mint nekem és erről a problémásabb időről neki is az volt a meglátása, hogy bizony Csibészke ivarérett lett és dolgoznak a hormonok.Abszolut ide vág minden tünet, hangicsálás, erősebb fogás az ujjamon, védik a területüket, de ezek a dolgot nem tudatosak, ösztönösen csinálják. Türelem és szeretet, csak ez segíthet túl minket ezen az időszakon. Úgy figyeltem meg, hogy talán még a gyakori fürdetés lenyugtatja őket illetve ha sokszor kiveszem és hagyom magamon randalírozni, na az is valamelyest csendesíti a párt. Tegnap este ezért mami vállalta magára őket, előbb Csibi majd Zizi üldögélt rajta és a cippzárjával viaskodott. Aztán még kicsit betettem őket Sámi kalitjába, Sámi meg addig rajtam üldögélt és akkor eljátszogattak azokkal a játékokkal is, amik ott vannak.
Nagy örömömre Sámi testvére, Zeusz megszólalt. Sipike nagyon büszke a "gyerekre", már mondja, hogy "szia, apa ". Tulajdonképpen teljesen érthető is a dolog, ők nagyon sokat vannak a madarakkal és ahogyan én gondolom, csak nagyon keveset vannak kalitba csukva. Sámson is erősen próbálkozik, de még csak a saját nyelvét használja, tündéri aranyos, ahogyan motyorászik magában vagy amikor reggel felkelek és megszólít, hogy ugyan vegyem már őt is ki egy kicsit.
Ma megint hosszú nap lesz, de azért iparkodom hazafelé.

1 megjegyzés:

  1. Én is sokat gondoltam ma Kygára, és leginkább Katira. Remélem képes lesz feldolgozni a történteket.

    Csak pozitívan, legalább volt pár éved a gyerekek és Csibi kamaszodása között.
    Mindent megteszel, hogy a lehető legjobb legyen nekik, ne legyenek kétségeid, és halgass az ösztöneidre. Majd a szíved megsúgja mit mondana Kyga.

    VálaszTörlés