2008. december 29., hétfő

Iszonyúan magam alatt vagyok!!!! Senkivel sem akarnék beszélni, csak inkább beülni a madaraimmal valami sötét sarokba és várni, hogy valami jó is történjen!!!!!!! Az csak egy apró momentum, hogy a fórumon valaki egy nagyképűmásokatlenézőönzőszörnyetegnek festett le, de igazán nincs most kedvem vitatkozni vele, én tudom, hogy nem ilyen vagyok, a többiek meg hallgatnak. Talán túl régen járok ide, lehet hogy másnak is elege van belőlem, jó lesz ha egyelőre el is felejtem a fórumozást, hiszem a legrégebbi fórumozók közül már csak Bout, Csacska és én járunk fel.
Voltunk tegnap a temetőbe Gézánál. Egy sokgyertyás csokrot vettem, a többiek nevében is, hiszen Sipirc, Mágnyes,Csacska és én, akik gyakran megfordultunk náluk, mi nagyon szerettük Gézát és nagyon hiányoljuk is. Nagyon szörnyű volt, látni K. fájdalmát meg még hozzá a sajátom is, de már a temetés óta szerettem volna kimenni a temetőbe. Utána egy gyors ebéd volt nálunk és akkor abban a boldog reményben indultam el Katival, hogy a délután másik fele vidámabban telik majd a sok szép madárral.

6 megjegyzés:

  1. Mikor olvastam a fórumon azt az undormányt, már akkor tudtam, hogy ki fogsz borulni, hozzáteszem jogosan. Sokat gondolkodtam, hogy szóvátegyem-e a szerzőjének a parasztságát, vagy ne, aztán arra jutottam, a legjobb az ilyennel szemben, ha nem veszek róla tudomást. Nehogy már, te azért ne gyere a fórumra és segítsd a tanácsaiddal, vagy szórakoztasd szösszeneteiddel a többieket, mert az újonc teleszájjal osztja az észt. Már megint a csík húzza a repülőt. Na fel a fejjel öreglány, mert odamegyek!

    VálaszTörlés
  2. En mar nem is olvasom a forumot, mert olyan emberek leptek el, akik elol odamenekultem anno... Igy mar nemhogy nem okoz oromet az olvasasa, de kifejezetten faj latni amit irnak, ahogy gondolkoznak, ahogy a madaraikkal bannak.
    Sajnos most semmi vicceset nem tudok irni - nekem is nagyon nehez idoszakom van... :( De szeretnem ha tudnad, en mindig a baratod leszek, es szeretlek.

    sipirc

    VálaszTörlés
  3. Én má csak úgy olvasok fórumot, hogy a szemem automatikusan ráfókusz a neveitekre. Meg persze bout-éra, pesiére, szal a normálisakra. Úgyhogy assetom, miről van szó, de mingyá elolvasom és elküldöm a jó kva annnnyába. :-)
    Úgyis jó szar napom volt.
    Mackacicóbéjbi

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok, vissza adtátok a hitemet!!!! Olyan jó érzés, ha valakinek ilyen barátai vannak!!!!!
    Hagyd el Cicus, annyit sem ér az egész, hogy felbosszantsd magad!!! (mondom most már....:-DD)
    Én szeretem ezt a nyomorult fórumot, bár ezektől az újaktól mindig feláll a szőr a hátamon, de aztán állandóan oda jutok, hogy a végén mindig kihullik a férgese és marad aki normális!!! Szerencsére!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia Mizó!
    Végre rászántam magam és van időm írni neked.
    Editnek hívnak,47 éves vagyok és Fehérváron élek. A fórum után végig olvastam a blogodat is.
    Nagyon tetszett, fantasztikus ahogy írsz szeretett madaraidról.Tőled kaptam kedvet a sapisokhoz.Már régota szeretnék papeszt, nem igazán tudtam dönteni milyen fajtát, de te, beleszerettettél a fajtába.
    Azért még várat magára a sapis vétel, meg kell teremtenem a feltételeket és még sokat akarok tanulni róluk.
    Gyerek és fiatal koromban hullámosaim voltak, úgy hogy azért van némi tapasztalatom a madár tartásról.
    Jelenleg 3 kutyusom van, akiket imádok és minden szabad időmet lekötik.Ja és a kertem egy kistóval.
    De előbb utobb mindenképpen lesz 1, vagy 2 sapisom. Addig is kíváncsian várom az írásaidat. Roppant szórakoztató és rengeteget lehet tanulni tőled.
    Ha nem bánod néha fogok kérdezni tőled, lehet csacskaságot, de csupa jószándékkal.
    Amikor olvstalak, nagyon sok mindenben fedeztem fel hasonlóságot, pl én is mindig rohanok haza az állataimhoz és nem igazán szeretek elmenni itthonról, ha nem muszály.
    Na azt hiszem elsőre jó sokat írtam, bocs de kikivánkozott.
    További minden jót neked és a kis csapatodnak! Üdv, Edit

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Köszönöm a jókívánságaidat a srácok nevében is!!!!
    Olvass, kérdezz, ami csak jólesik!!!:-))

    VálaszTörlés